Er så ked af min vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Jeg har fundet dit problem! Hvis du nøjes med 2 stykker rugbrød i stedet for 2 rugbrød så hjælper det sikkert �� ellers ville jeg udskifte noget af frugten med grøntsager - gulerødder, snack-peber, rå blomkål eller lignende. 4 stykker frugt på en formiddag løber desværre op kaloriemæssigt. 

Åh for Søren. Troede man skulle spise to rugbrød hi hi. 

Vil i hvert fald starte med at skifte frugten ud om formiddagen. Selv om jeg elsker frugt. Men hvis det bare kan gøre lidt så er det klart bedre end ingenting. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2015

Milas14

Jeg har altid været slank og normalvægtig, men efter min sidste graviditet for halvanden år siden har jeg ikke fået tabt de sidste 7 kg. Jeg har i denne graviditet startet med en vægt på 73 kg og har taget 13 kg på ��... Synes det er trist at det fylder så meget og ville så gerne opleve at være pæn gravid.

36+4

Anmeld Citér

22. september 2015

stinemavepine

Først og fremmest sender jeg lige et Det er SÅ træls at være påvirket af ens vægt og ikke være sig selv.

Jeg vil anbefale dig at undersøge KISS kost, som også er diabetes-venlig. Som flere andre skriver, så sørg for at dit blodsukker ikke svinger så meget. Hvis du fx spiser frugt, så sørg for at få noget sundt fedt samtidig, fx nødder. 

Derudover tænker jeg, at hvis du har overskuddet til at træne, så skift nogle af cykelturene ud med styrketræning. (Ved ikke om din lange cykeltur er til og fra job eller ren træning.) Et skift i motionen vil "chokke" kroppen og på den måde vil du forbrænde bedre.

Håber du får en god graviditet, uden at du dunker dig selv for meget i hovedet selvom du ikke er helt tilfreds med din krop pt.

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

25. september 2015

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

Jeg har altid været slank og normalvægtig, men efter min sidste graviditet for halvanden år siden har jeg ikke fået tabt de sidste 7 kg. Jeg har i denne graviditet startet med en vægt på 73 kg og har taget 13 kg på ��... Synes det er trist at det fylder så meget og ville så gerne opleve at være pæn gravid.

36+4

Kan sagtens følge dig. Og samtidig vil jeg lige sige at jeg synes du er slank ud fra det du beskriver. Men ens Syn på en selv er anderledes. 

Håber du trods alt får en god graviditet

Anmeld Citér

25. september 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Først og fremmest sender jeg lige et Det er SÅ træls at være påvirket af ens vægt og ikke være sig selv.

Jeg vil anbefale dig at undersøge KISS kost, som også er diabetes-venlig. Som flere andre skriver, så sørg for at dit blodsukker ikke svinger så meget. Hvis du fx spiser frugt, så sørg for at få noget sundt fedt samtidig, fx nødder. 

Derudover tænker jeg, at hvis du har overskuddet til at træne, så skift nogle af cykelturene ud med styrketræning. (Ved ikke om din lange cykeltur er til og fra job eller ren træning.) Et skift i motionen vil "chokke" kroppen og på den måde vil du forbrænde bedre.

Håber du får en god graviditet, uden at du dunker dig selv for meget i hovedet selvom du ikke er helt tilfreds med din krop pt.

www.stinemavepine.blogspot.dk

Jeg har den sidste uge skiftet to æbler ud med gulerødder, tænkt over hvad jeg har spist og har på den konto smidt et kg. Så tænker at bare jeg kan holde min vægt så går det nok.

det jeg ikke lige havde brug for var en sygeplejesker der dunkede mig i hovedet ved at kommentere på min vægt. Men det skal jeg nok bare lade passere.

med hensyn til motion så kører jeg i bil da der er 56 km hver vej. Så cyklen er ren motion når jeg kommer hjem. Tiden er ikke til så meget. Ville gerne styrke træne men med et barn Som jeg ofte er selv med så hat jeg desværre ikke så tit tid. Til gengæld giver jeg den en skalde på cyklen. 

Og tusinde tak for de søde ord

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.