Åh gud, troede aldrig dette skulle overgå mig. Jeg opdagede i går til min store skræk at min datter på 14 år, har omkring 20-30 snitsår i sin arm. 
Jeg blev selvfølgelig chokeret og rigtig rigtig ked af det. Jeg føler virkelig at jeg er fejlet som mor,og lige nu føler jeg mig som den største fiasko i hele verden!
Vi fik en god snak. Hun siger at hendes problem ligger i at hun ikke har lyst til at besøge sin far - eller nærmere sin stedmor. Hun besøger sin far hver anden weekend, så det er ikke fordi det er en helt masse hun er der. Hun siger at hendes stedmor hele tiden er efter hende, og at hendes far og stedmor skændes hele tiden, og hun kan ikke lide at være der. For ca. et år siden fik vi lavet 7/7 ordning om til hver anden weekend. Nu vil min datter gerne have lavet ordningen om til at hun bare kan besøge sin far når hun har lyst, altså mindre end hver anden weekend. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op. Jeg synes det er frygtelig synd for både hende og ham. Hendes far er en virkelig god far, og tidligere har hun også værste rigtig glad for sin stedmor, så jeg ved faktisk ikke helt hvad der går galt lige nu.
Jeg ane ikke hvad jeg skal stille op, jeg føler mig virkelig magtesløs.
Min nye mand og jeg venter vores første barn sammen om mindre end en måned, og det her tapper mig virkelig for energi, og gør mig utrolig usikker på mig selv.
Nogen gode råd?
Anmeld
Citér