Babydrøm skriver:
Hej ladies
Jeg er 27+2 idag med min første
Glæder mig så meget til at møde hende
Hun er meget livlig i maven, elsker at mærke hende mosle rundt
Overvejdede at oprette tråden som anonym, da jeg ik er helt stolt af dette, men vi kan jo være ærlige herinde.
Igår opdagede jeg et par små strækmærker på min mave, må ærligt indrømme jeg blev lidt ked
Jeg ved det er helt naturligt og forventede også at få dem i min graviditet, men havde ik regnet med at de allerede ville komme nu, frygter jo så hvad det risikerer at ende med
Hvad var jeres første reaktion da I fik dem? Det skal ik lyde forkert, jeg er lykkelig for at være blevet gravid, vi har jo kæmpet for det, så hun er jo vores lille mirakel og vi glæder os så meget!
Men må indrømme det kræver lidt tilvænning at min krop ændrer sig så meget. Har I andre det også sådan?
Hvad er jeres erfaring med Bio-Oil? Synes det ligner den indeholder alt muligt, men den lyder jo god når man læser om den. Men prøver jo at undgå alt muligt unødvendigt. Men vil også gerne prøve noget, hvis der er chance for at mindske mine strækmærker og risikoen for at få flere.
Min BMI er på 30, så holder øje med min vægt og forsøger at spise sundt og fornuftigt, men der ryger også lidt usunde ting ned, det er ik sådan med de pludselig madlysten man får som gravid
Men er godt nok ked af hvad vægten siger, den siger desværre allerede 10 kg, ved ik hvad jeg skal gøre.. Hvad tog I på i jeres graviditeter? Med forhøjet BMI og ikke.
Det blev lidt langt, men tak for at du læste med, havde lige brug for at komme ud med det.
I min første graviditet fik jeg også strækmærker i 3. trinmester.
jeg var iblandt "de heldige" der fik alt for mange strækmærker som fyldte store dele af maven og var helt mørke/lilla
jeg blev også ked af det fordi de var så grimme - og jeg havde ihærdigt forsøgt at undgå dem ved at anvende diverse olier og cremer under graviditeten. MEN uden effekt!!
idag er det 1 år og 2 mdr siden jeg har født. Strækmærkerne har jeg stadig og de er desværre stadig meget tydelige...
MEN man lærer at leve med dem - de er et bevis på at man har bragt det dejligste barn til verden