Hvor mange har købt hus under barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2015

Anonym

Da vi købte hus var jeg på kontanthjælp og fik 4000 udbetalt hver måned, vi mand får 38-41000 udbetaling og vi lånte 2 millioner uden problemer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har købt. Jeg er på barsel og kæresten er i lønnet praktik. 2 børn og bil. Vi har lånt 800.000 og har kun fået lov fordi der er udsigt til øgning af indkomsten. 

Vi kommer til at sidde for præcis de samme penge som i vores lejebolig

Anmeld Citér

19. september 2015

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Han får ca 200000-240000kr udbetalt per måned

Holy moly!  Må man spørge hvad han arbejder med?! 

Anmeld Citér

19. september 2015

flowerpot3

Anonym skriver:

Wow! Det lyder vildt! Hvilken slags job har han?

Anmeld Citér

19. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Vi har ikke købt endnu men fandt et hus til ca 7.2 og det kunne vi godt låne til. Jeg er ikke på barsel men hjemmegående uden indtægt. Min mand får ca 110000kr udbetalt per måned i løn og ca det samme i bonus per måned. Vi har ingen anden gæld.

Der er mange ting der spiller ind så du kan ikke rigtig bruge andres forhold til noget

Høhø, ja så er det jo ingen sag at låne   selvom du er hjemmegående  

det er syret at tænke på at nogen tjener min årsløn (næsten) hver måned  

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hold da op, troede der var et 0 for meget, så forstår jeg bedre  

Anmeld Citér

20. september 2015

lineog4

Anonym skriver:

Vi har ikke købt endnu men fandt et hus til ca 7.2 og det kunne vi godt låne til. Jeg er ikke på barsel men hjemmegående uden indtægt. Min mand får ca 110000kr udbetalt per måned i løn og ca det samme i bonus per måned. Vi har ingen anden gæld.

Der er mange ting der spiller ind så du kan ikke rigtig bruge andres forhold til noget

Vauw det er jo 200.000 før skat plus bonus som man vel også betaler skat af? Hvis man gær så 400.000 før skat hver måned - knapt 5 millioner om året - jeg har vist valgt den forkerte mand ;-)

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym

sessen1984 skriver:

Holy moly!  Må man spørge hvad han arbejder med?! 

Han er sales director, indenfor finansverdenen. Gode penge men han arbejder også alt for meget, for mange forretningsrejser, ingen fritid/ferie og stress stress stress.

Anmeld Citér

20. september 2015

Anonym

lineog4 skriver:

Vauw det er jo 200.000 før skat plus bonus som man vel også betaler skat af? Hvis man gær så 400.000 før skat hver måned - knapt 5 millioner om året - jeg har vist valgt den forkerte mand ;-)

Haha mon dog . Han tjente kun ca 10000kr da vi fandt sammen, så jeg tror jeg har bragt ham held .

Men med i lønnen hører også at man arbejder meget, hvad der svarer til 2 fuldtidsstillinger og nok mere når man medregner forretningsrejser i weekenden og meget lidt ferie. Plus at mobilen ringer non-stop når han kommer hjem så han har aldrig rigtigt fri. En normal løn og 9-5 er ikke at kimse af

Anmeld Citér

20. september 2015

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Han er sales director, indenfor finansverdenen. Gode penge men han arbejder også alt for meget, for mange forretningsrejser, ingen fritid/ferie og stress stress stress.

Det er jo så bagsiden af medaljen! Kan også dmse det på nogle af mine kollegaer, de ser aldrig deres famile.. Jeg forstår ikke helt at man vælger sådan. Men heg gad da godt have 240.000 pr. mrd.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.