Flyve fra Hamburg til Mallorca - mad :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2015

modesty

Janey skriver:

Det er ikke helt korrekt. I forhold til security må man godt have mad med, og drikkevarer køber man bare efter security, men nogle få lavprisselskaber tillader ikke, at man selv medbringer mad om bord på flyet. Jeg ved dog ikke, hvad de vil gøre, hvis man begynder at spise sin medbragte mad ombord på flyet.

I realiteten gør de ikke noget ved det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

Janey

Profilbillede for Janey
ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg har aldrig oplevet at de har kommenteret det... jeg flyver primært med EasyJet, Norwegian, KLM, mv.... 

Jeg har oplevet, at det er blevet sagt den ene gang, jeg har prøvet at flyve med Sterling, men da de ikke eksisterer mere, kan jeg ikke nævne nogle, hvor jeg selv har oplevet det. KLM anser jeg ikke som lavprisselskab, og de er også et af mine foretrukne selskaber.

En hurtig google gav mig et link til en godt nok lidt ældre artikel fra 2012. I den ser det ud til, at det mest er charterselskaberne, der ikke vil have, at man selv tager mad med om bord (forudsat at de ikke har ændret på det siden):

http://politiken.dk/rejser/nyheder/flyoglufthavne/ECE1759476/maa-du-tage-madpakken-med-paa-flyet/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.