Flyve fra Hamburg til Mallorca - mad :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
11 svar
4 synes godt om
19. september 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey Baby brugere :-)

Næste lørdag flyver vi til Mallorca fra Hamburg - og mit spørgsmål er egentligt simpelt...- må man tage mad med på flyet ? Altså hjemmefra ? Vi har en 4 årig med og hun kan leve af hvad som helst :-) Men vores lille på 1 år ville nok ha' godt af en banan og lidt kiks :-) Og hva'  med en sutteflaske med vand ? Har hørt det skulle kunne udligne trykket i ørene, når man letter og lander...

//Mette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2015

serinasmor

MKBP skriver:

Hey Baby brugere :-)

Næste lørdag flyver vi til Mallorca fra Hamburg - og mit spørgsmål er egentligt simpelt...- må man tage mad med på flyet ? Altså hjemmefra ? Vi har en 4 årig med og hun kan leve af hvad som helst :-) Men vores lille på 1 år ville nok ha' godt af en banan og lidt kiks :-) Og hva'  med en sutteflaske med vand ? Har hørt det skulle kunne udligne trykket i ørene, når man letter og lander...

//Mette

Mit bedste bud er at du ikke må tage mad med om bord ... Og hun er nok for gammel til sutteflasker ... Hvad med tyggegummi - upædagogisk- men ved det virker på mig  

Anmeld Citér

19. september 2015

LykkeB

Vi flyver ofte fra Hamburg til Tyrkiet. Vi har altid mad med ombord. Så det er ikke noget problem, kun drikkevarer man ikke må. 

Anmeld Citér

19. september 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
serinasmor skriver:

Mit bedste bud er at du ikke må tage mad med om bord ... Og hun er nok for gammel til sutteflasker ... Hvad med tyggegummi - upædagogisk- men ved det virker på mig  

Den store på 4 får tyggegummi  Men det dur vist ikke til den lille på 1 år  Men så kan man måske købe noget i lufthavnen, som må bringes med i flyet ?? 

Anmeld Citér

19. september 2015

LykkeB

Sutteflaske må man vist også gerne have med til børn. Ellers tá en sutteflaske med og køb vand når i er kommet ind i lufthavnen. 

Anmeld Citér

19. september 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
LykkeB skriver:

Vi flyver ofte fra Hamburg til Tyrkiet. Vi har altid mad med ombord. Så det er ikke noget problem, kun drikkevarer man ikke må. 

Også mad som er medbragt hjemmefra ? Har I så købt vand ombord ? Tænker mest på noget til at komme i den flaske, så han ikke får propper i ørene 

Anmeld Citér

19. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Selvfølgelig må du have mad med - og drikkevarer køber du bare når du et kommet igennem security... jeg flyver så godt som hver uge og har stort set altid madpakke eller frugt med...

Anmeld Citér

19. september 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
ErDuHerIkkeSnart skriver:

Selvfølgelig må du have mad med - og drikkevarer køber du bare når du et kommet igennem security... jeg flyver så godt som hver uge og har stort set altid madpakke eller frugt med...

Super  Så er jeg mere tryg ! 

Anmeld Citér

21. september 2015

Janey

Profilbillede for Janey
ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det er ikke helt korrekt. I forhold til security må man godt have mad med, og drikkevarer køber man bare efter security, men nogle få lavprisselskaber tillader ikke, at man selv medbringer mad om bord på flyet. Jeg ved dog ikke, hvad de vil gøre, hvis man begynder at spise sin medbragte mad ombord på flyet.

Anmeld Citér

21. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Janey skriver:

Det er ikke helt korrekt. I forhold til security må man godt have mad med, og drikkevarer køber man bare efter security, men nogle få lavprisselskaber tillader ikke, at man selv medbringer mad om bord på flyet. Jeg ved dog ikke, hvad de vil gøre, hvis man begynder at spise sin medbragte mad ombord på flyet.

Jeg har aldrig oplevet at de har kommenteret det... jeg flyver primært med EasyJet, Norwegian, KLM, mv.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.