Hvis du vandt Eurojackpot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2015

esioul

Anonym skriver:

Hvad ville du bruge de mange millioner på?

Købe et hus. 

Støtte det danske børnehjem i Nigeria og dyrens beskyttelse. 

Sørge for min familie ikke mangler noget. 

Købe en stor Audi med meget plads.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

Anonym

Jeg ville investere en del af pengene, så jeg og min familie aldrig skulle spekulere på penge igen. 

Jeg ville nok leve lidt efter devisen: den der lever skjult lever godt og således ikke skeje helt vildt ud.

Og fonde penge på et af de mange nødlidende områder, som jeg ønsker at støtte og virkelig satse der. Truede dyr, forskning i sygdomme eller kvinders rettigheder i ulande.

Anmeld Citér

18. september 2015

alenemor42

Åh de drømme 

Jeg ville betale min gæld, oprette fonde til mine børn som sikrede dem og deres kommende børn resten af livet så andre aldrig kunne få del i dem.

Købe hus, større bil. Sørge for at min mor blev gældfri. 

Læse videre uden at bekymre mig om penge. Lave det jeg brænder for

Rejse og hjælpe mine trofaste dejlige venner 

Anmeld Citér

18. september 2015

Skouboe

Det har jeg faktisk indirekte svaret på her..

http://www.altfordamerne.dk/kultur/kendte/hvis-jeg-turde-sige-mit-job-op/ 

Jeg ville købe mig frihed for mig og min familie, og jeg ville donere et klækkeligt beløb til forskning i MS.

Anmeld Citér

18. september 2015

SandraXOXO

Min mand spiller. Hvis vi vandt ville vi flytte tættere på familien. Købe et hus stort nok til at have min mor boende. Det piner mig at hun er så gammel efterhånden og bor helt alene. Måske et sted med plads til et par gamle ponyer/ æsler/ geder/ grise der ku gå og nyde livet, en kæmpe naturlegeplads til ungerne. Åh! Og en lang rejse. Gerne verden rundt i et helt år uden synderlig luksus, bare nyde livet og hinanden  

Anmeld Citér

18. september 2015

Anonym

Jeg ville bruge pengene på at udbetale min su-gæld, invistere i et hus da det er billiger end at leje i længden. Så ville jeg sikre uddannelse til min datter, sikre div ting som konfirmation, kørekort, måske en blog til når hun skal flytte hjemme fra osv.

også ville jeg invistere pengene så jeg kunn leve af den reste af livet.

Anmeld Citér

18. september 2015

Hectar

Jeg ville som noget af det første betale al min gæld ud. Dernæst ville jeg bestille en stor fed Tesla (drømmebilen) og hoppe direkte videre til ejendomsmægleren og finde en stor, fed lejlighed i hjertet af København. Bruge nogle hundredetusind på at indrette lejligheden med andet end blot Ikea møbler samt få fornyet garderoben. Derefter ville jeg give mine søstre og forældre en check på hver især 5.000.000 kr, blot for at kunne hjælpe dem med at blive totalt gældsfri og nyde at se dem gøre hvad de har lyst til. Sidstenævnte har vi en "familiepolitik" om - vi har indbyrdes aftalt, at hvis en af os søstre vinder den helt store pulje, ligger vi 5.000.000 kr til hver søster og dennes familie. Hvis vores forældre vinder bliver kuponen delt i fire og vi deler dermed gevinsten.

En stor drøm for mig er at lave et cykelløb eller triathlonstævne til fordel for psykisk syge børn og unge og det ville være fantastisk, hvis jeg fik kapital til at starte dette projekt op samt føre det ud i livet.

Anmeld Citér

18. september 2015

Mettefpigen

Jeg ville betale min gæld, lave en kæmpe opsparing til min søn, få kørekort, købe en bil, købe et hus til min mor og mig selv, tage et år fri fra skole og nyde livet, tage på en lang ferie med min søn og min mor, købe nogle ting til dem der har været der for mig de sidste par år som kan hjælpe dem ☺

Anmeld Citér

19. september 2015

Sprit25

Jeg lyder nederen men tror vi vil forsætte i næsten samme stil. 

Naturligvis ville alt gæld blive betalt ud, en stor opsparing til min datter og vores søskendes børn. En bette bil Vile da heller ikke gøre ondt. 

Men derudover ville resten blive gemt til at forsøde hverdagen. Når min kæreste så endelig fandt præcis ud af hvad han vil i stedet for sit nuværende fag ville han blive omskolet uden problemer og hov han skulle have ordnet tænder

Anmeld Citér

19. september 2015

Patriark

Anonym skriver:

Hvad ville du bruge de mange millioner på?

Jeg ville donere 50% til velgørende formål. Så ville jeg dele med familien og endelig købe drømmehuset. Resten ville jeg investere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.