Hvis du vandt Eurojackpot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Spiller du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

969 visninger
19 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2015

Anonym trådstarter

Hvad ville du bruge de mange millioner på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Drømmehuset, en bil til os hver, nye autostole til unger, en ferie for alle i familen  og så ville jeg købe mig til frihed så vi ikke behøvede arbejde ret meget hvis overhovedet (er ikke klar over hvor mange mil der er tale om).  Og alt efter hvor mange penge det er ville jeg også betale mine søskendes husgæld ud. De er alle småbørnsforældre og har mere brug for oplevelser og at kunne have maks tid med deres unger fremfor at være tvunget til 37 timer+ for at det kan fungere i hverdagen

Anmeld Citér

18. september 2015

Sissel

Ny kaleche til min ladcykel og en motor til den en stor familiebil hvor vi alle kan være uden problemer. Huset skal have den helt store omgang. 

Alternativ kræftbehandling til min mor. Muligheden for at kunne besøge min søster som bor i Norge og min lillebror som er flyttet til Thailand på ubestemt tid. 

Sikre mine børns fremtid, så det ihvertfald ikke er økonomien der kommer til ar spænde ben for deres fremtid. 

Lotto sælger drømme, og at drømme om frihed er dejligt!

Anmeld Citér

18. september 2015

Leneur

Årh hvor skal jeg starte henne??

Allerførst betale min gæld ud.

Købe en STOR bungalow på Kreta hvor der er plads til hele familien. Hyre folk til at kigge efter og ordne have, når vi ikke er der.

Lave en boligopsparing til min datter. Sørge for hun ikke skal bekymre sig når jeg ikke er her mere.

Købe et hus og indrette det som jeg vil have det, uden at kigge på prisen med motionsrum og swimmingpool og en personlig træner, rengøringsdame og kok... 

Bare nyde livet og gøre det jeg har lyst til. 

Støtte velgørende formål.... ❤️

Anmeld Citér

18. september 2015

karisima

Åh den fantasi har vi vel alle fra tid til anden 

Jeg ville:

Betale alle boliglån for mig og mine søskende

Købe mig et (halvt?) byhus i mit kvarter i Århus

Købe en bil

Rejse en masse og arbejde minimalt

Lave en opsparing til min datter

Anmeld Citér

18. september 2015

kristina90

Uh hvis jeg vandt mange millioner ville jeg købe en kæmpe landejendom ved Holbæk helt ud til vandet, hvor der er plads til at have hestehold og det hele - og så ville jeg rejse verden tynd for fede oplevelser med min mand .. Så ville jeg også glæde vores familier en del og betale deres gælde ud og selvfølgelig også vores egen gæld ud . Og så få det nyistandsat i gammeldags stil og uden at sku kigge på prisen og så holde et kæmpe bryllup til sommer ..

og så ville jeg gerne undvære at sku arbejde med andet end at male som jeg elsker

Anmeld Citér

18. september 2015

lineog4

Jeg ville gerne frirum i hverdagen, kunne mærke efter hvad vil jeg/vi.

Vi ville nok starte med at blive gældfrie, købe det byhus vi drømmer om, holde orlov og smutte afsted på drømmerejsen desværre nok max 3 mnd for så ville teen pigen nok hjem til vennerne.

Og så ville jeg tænke mig om, måske er drømmen endnu et fag på uni, måske er det at lave humanitært arbejde uden at tænke på løn, måske er det at fortsætte som lærer - jeg ved det ikke... Men hundrede procent ville rejse være en central ting i vores liv for det er vores spidskompetence 

men det vil ikke være kæmpe ændringer andet end give mere luft i hverdagen

Anmeld Citér

18. september 2015

Loa

Jeg ville:

betale alt gæld ud for os selv og vores familie 

købe drømmehuset

købe to drømmebiler

hjælpe familie med lejligheder/biler

tage på en jordomrejse 

købe et sommerhus i USA

give mine kollegaer et stort rejsegavekort hver

ansætte personlig træner, kok og rengøringshjælp

få lavet en røvfuld rejsegavekort til Disneyland og tage ind til Ronald MacDonald huset og dele dem ud der (nøj det er en stor drøm )

Anmeld Citér

18. september 2015

1977

Profilbillede for 1977

Uhhh så skulle manden blive hjemmegående husfar  Og vi skulle have et lille hus og nye biler  det er hvad jeg kan tænke mig 

Anmeld Citér

18. september 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Så ville jeg skrive til boligselskabet og få rettet op på alt der er galt i vores blok... så alle kunne bo godt og der var en ordentlig legeplads til ungerne i området...

Alle boliger skulle bl.a. lydisoleres fuldkomment, nye gulve, ordne væggene, alle vinduer skulle have vindueskarm, og en masse andet...

og så få en plads til opbevaring af vores nuværende bil, og købe en ny bil og et kørekort til mig....

Måske kigge på at få en professionel til at indrette sønnens værelse så alt legetøjet fik en fast plads, men ellers i hvert fald få købt og opsat alt det vi har snakket om :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.