Carina:-) skriver:
Jeg synes det virker besynderligt ,og tror moderen har seriøse prob.
Men om det hele er løgn ... det tror jeg er farligt at konkludere ud fra et tvprogram.
Læste på et tidspunkt en bog om en pige i Tyskland der var udsat for et forfærdeligt liv med salg ,voldtægt af nærmeste hele fam og endda mord og tortur af 2 af de børn hun fødte og tænkte tit at det måtte være løgn for det var så grotesk .Blandt andet var politiet og nogle politikere indblandet .
Men sidst i bogen der kom der uddrag af overvågning af forældrenes samtaler i familerum hvor de troede de var alene og der sad blandt andet faren og snakkede om hvor meget han lægtedes efter at voldtage datteren og moren der sagde at nu måtte de bare holde sammen så skulle de nok gå. osv
Det var bare et eksemple på at noget der virker helt langt ude måske kan være sandt
Du har helt ret, men lige i denne udsendelse er det for mig ikke så meget de ting der bliver snakket om er sket, men morens og datterens reaktioner når de snakker om det/bliver spurgt ind til det... Moren så meget ramt ud da hun snakkede om sin barndom, men hver gang hun snakkede om datterens overgreb var der intet og tyde i hendes blik. Ligesådan datteren, som fortæller når moren ikke er der, at hun elskede sin bror men nu hader hun ham, og i hendes stemme er der hverken frygt eller sorg at hører, men nærmere bare som om hun læste op af en bog.
Anmeld
Citér