Nogen der så tv2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
15 svar
10 synes godt om
17. september 2015

Bella&Lina

Puha hvor fik jeg ondt i maven! Stakkels stakkels familie. Det var jo meget tydeligt at moren var syg . Jeg tror det handlede om at hun måtte opfinde noget (muligvis ubevidst) således at datteren kunne komme væk . De skulle have haft massiv hjælp længe før det gik så galt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2015

Mor1986

Bella&Lina skriver:

Puha hvor fik jeg ondt i maven! Stakkels stakkels familie. Det var jo meget tydeligt at moren var syg . Jeg tror det handlede om at hun måtte opfinde noget (muligvis ubevidst) således at datteren kunne komme væk . De skulle have haft massiv hjælp længe før det gik så galt 

Jeg så det godt.

må ærlig indrømme min første tanke var at moren havde fundet på det hele. Hun gentager mange gange hvem de involverede er. Og synes bare det hele virker så underligt. 

Håber pigen får noget hjælp for tænker ikke det kan være et helt sundt miljø hun vokser op i

Anmeld Citér

17. september 2015

Bella&Lina

Mor1986 skriver:

Jeg så det godt.

må ærlig indrømme min første tanke var at moren havde fundet på det hele. Hun gentager mange gange hvem de involverede er. Og synes bare det hele virker så underligt. 

Håber pigen får noget hjælp for tænker ikke det kan være et helt sundt miljø hun vokser op i

Lige præcis. Og jeg bed mærke i at moren så rigtig sorg betynget ud da hun snakkede om sin barndom, men hver gang hun snakkede om de overgreb på datteren, lignede hun ikke en der hverken var nervøs, i tvivl eller ked af det. Hun var nærmere bare "Tom" i det. Og datteren lød slet ikke som en der var blevet misbrugt af sine brødre, hun lød netop som om hun følte sig tvunget til og sige de her ting 

Anmeld Citér

17. september 2015

Sprit25

Går datteren ikke i skole?

Anmeld Citér

17. september 2015

Bella&Lina

Sprit25 skriver:

Går datteren ikke i skole?

Jo hun gik vidst i 8. Klasse synes jeg de sagde på et tidspunkt 

Anmeld Citér

18. september 2015

Sprit25

Bella&Lina skriver:

Jo hun gik vidst i 8. Klasse synes jeg de sagde på et tidspunkt 

Jeg forstår ikke helt så. 

Men de kom og misbrugte hende om dagen når moren var på arbejde? Men hvis hun var i skole?

Anmeld Citér

18. september 2015

alenemor42

Datteren havde meget fravær ca. Halvdelen af tiden var hun ikke i skole.

Anmeld Citér

18. september 2015

sne190810

Sprit25 skriver:

Jeg forstår ikke helt så. 

Men de kom og misbrugte hende om dagen når moren var på arbejde? Men hvis hun var i skole?

Moderen arbejdede som sosu, hvilket både er dag/aften/nat vagter. 

Så tænker pigen har været alene hjemme om aftenen og natten måske. 

Anmeld Citér

18. september 2015

sne190810

Jeg kan ikke forstå, at hvis man er uskyldig, hvorfor man så ikke har lyst til at stå frem? 

Jeg ved godt den ene bror til sidst stod frem, men jeg er stadig uforstående omkring hvorfor eksmanden og lillebroren ikke ønsker at stå frem. Men det er nok også fordi jeg tænker, at man har noget at skjule, når man tier stille. 

Og alligevel kan jeg måske godt forstå, at man ikke gider stå frem i et tv-program med ansigt osv. hvis man inderst inde selv ved man har sit på det rene, og det er ens crazy mor som igen-igen laver rav i den. 

.. En sidste ting jeg slet ikke forstår er, at hvis der nu var/er tale om misbrug af pigen - hvorfor filan har moderen så stadigvæk billeder hængende i stuen, af to ud af tre såkaldte gerningsmænd?? Det er da for mærkeligt! Jeg taler om de portrætbilleder der hang af hendes datter, og de to brødre som børn midt i stuen.

Anmeld Citér

18. september 2015

Carina:-)

Jeg synes det virker besynderligt ,og tror moderen har seriøse prob. 

Men om det hele er løgn ... det tror jeg er farligt at konkludere ud fra et tvprogram. 

Læste på et tidspunkt en bog om en pige i Tyskland der var udsat for et forfærdeligt liv med salg ,voldtægt af nærmeste hele fam og endda mord og tortur af 2 af de børn hun fødte og tænkte tit at det måtte være løgn for det var så grotesk .Blandt andet var politiet og nogle politikere indblandet . 

Men sidst i bogen der kom der uddrag af overvågning af forældrenes samtaler i familerum hvor de troede de var alene og der sad blandt andet faren og snakkede om hvor meget han lægtedes efter at voldtage datteren og moren der sagde at nu måtte de bare holde sammen så skulle de nok gå. osv 

Det var bare et eksemple på at noget der virker helt langt ude måske kan være sandt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.