Hjælp til kondenstørretumbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2015

Morjanne76

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

Vaya

Måske vi har den samme, den har i hvert fald også "ekstra skabstørt", helt ny og i starten var jeg ikke helt tilfreds med den. Vores kan indstilles i tre niveauer, hvis man læser i manualen, og der har det hjulpet at justere, måske det også gælder din?

Anmeld Citér

18. september 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har også en kondenstørretumbler, den tørre det uden at efterlade det det mindste fugtigt, vi bruger enda eco programmet som ikke tørre ekstra.

Vores tørretumbler har mulighed for at lede vandet ud gennem et rør, så vi ikke skal tømme den manuelt i den der vand beholder, ved ikke om det har noget at sige.

Anmeld Citér

18. september 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi har samme problem. Det er skide træls

Anmeld Citér

18. september 2015

Looni

Vaya skriver:

Måske vi har den samme, den har i hvert fald også "ekstra skabstørt", helt ny og i starten var jeg ikke helt tilfreds med den. Vores kan indstilles i tre niveauer, hvis man læser i manualen, og der har det hjulpet at justere, måske det også gælder din?

Jeg tror desværre ikke vores kan indstilles i niveauer, har læst manualen godt igennem netop for at se om der ikke var et eller andet man kan gøre. Øv øv..

må vist høre forhandleren ad om det er hvad man kan forvente af den maskine eller hvad. 

Anmeld Citér

18. september 2015

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har heller ikke problemer med min, medmindre jeg kommer til at fylde mere tøj i end den er beregnet til.

Der kan nemlig rent fysisk være mere i, end de kg den er angivet til at kunne tørre af gangen.

Anmeld Citér

18. september 2015

Tøs85

Looni skriver:

Er der nogen af jer der har en kondenstørretumbler, det kan svare på om jeres heller ikke tørrer tøjet helt optimalt? 

Er kun vant til tørretumblere med "udsugning" ud i det fri, hvor man ikke selv skal tømme for vand, så ved ikke om det simpelthen bare er sådan standarden er på en kondenstørretumbler, men;

Har netop fået en, og selvom jeg vælger "ekstra skabstørt" - det det skulle tørre mest, så er meget at tøjet stadig fugtigt når det er færdigt. 

Programmet er sat til at vare 3,33timer, men er ofte færdigt før, fordi den jo "føler" hvornår tøjet er tørt. Så det hjælper ikke at give ekstra tid, da maskinen jo så med det samme føler st fugtigheden er som den bør og dermed slutter.

Husker du at tømme vandet beholderen hver gang?? 

Anmeld Citér

18. september 2015

Rockertand

Looni skriver:

Er der nogen af jer der har en kondenstørretumbler, det kan svare på om jeres heller ikke tørrer tøjet helt optimalt? 

Er kun vant til tørretumblere med "udsugning" ud i det fri, hvor man ikke selv skal tømme for vand, så ved ikke om det simpelthen bare er sådan standarden er på en kondenstørretumbler, men;

Har netop fået en, og selvom jeg vælger "ekstra skabstørt" - det det skulle tørre mest, så er meget at tøjet stadig fugtigt når det er færdigt. 

Programmet er sat til at vare 3,33timer, men er ofte færdigt før, fordi den jo "føler" hvornår tøjet er tørt. Så det hjælper ikke at give ekstra tid, da maskinen jo så med det samme føler st fugtigheden er som den bør og dermed slutter.

Vi er superglade for vores kondens, som er valgt fremfor en med aftræk, selvom vi rent faktisk har mulighed for det. Vores tørrer alt uden problemer, også selvom den tit fyldes med 2 gange vasketøj fra vaskemaskinen.

Prøv at klage over maskinen, der er jo stadig garanti.

Anmeld Citér

18. september 2015

Fru Hansen

Vi har erfaret at den tørrer hurtigere hvis der er god udluftning i rummet samtidig. Så vi åbner ofte døren til haven og lige laver et hurtigt  luftskifte i rummet. 

Husker i også at rense kondensatoren ? På vores maskine samler den en del fnuller og skal renses jævnligt. 

Noget af vores tøj synes jeg lige skal ud af maskinen og ligge og  'dampe af' Inden det føles helt tørt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.