Babytøj til december baby? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2015

Sunsmile

Vi brugte en bamsedragt og lidt flyverdragt, det var jo en mild vinter og vi brugte også en del uld. Sys nu ikke det er så dyrt, det fås i både føtex, bilka, babysam til ok priser. 

Uld holder på varmen, men afleder og sved hvis barnet har det varmt. Så jeg sys uld har været uundværligt for os.

Jeg kunne ikke lide at give hende elefanthue på, så jeg brugt hjelme, ellers kan man nu få elefanthue med knapluk.

Jeg tænker også du vil blive glad for en cuddlebag til autostolen, det fandt jeg først ud af man ku få da det begyndt at blive varmt, men sys sku det var smart

Tillykke med din kommende lille guldklump 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2015

Nettemor

Babydrøm skriver:

Skønt, hvornår har du termin?  

Lyder hyggeligt med den gruppe

Har termin d 27. Så det skal nok passe at hun kommer midt i juleanden eller sådan noget ;-)

Anmeld Citér

20. september 2015

Babydrøm

Sunsmile skriver:

Vi brugte en bamsedragt og lidt flyverdragt, det var jo en mild vinter og vi brugte også en del uld. Sys nu ikke det er så dyrt, det fås i både føtex, bilka, babysam til ok priser. 

Uld holder på varmen, men afleder og sved hvis barnet har det varmt. Så jeg sys uld har været uundværligt for os.

Jeg kunne ikke lide at give hende elefanthue på, så jeg brugt hjelme, ellers kan man nu få elefanthue med knapluk.

Jeg tænker også du vil blive glad for en cuddlebag til autostolen, det fandt jeg først ud af man ku få da det begyndt at blive varmt, men sys sku det var smart

Tillykke med din kommende lille guldklump 

Okay det lyder godt, har også overvejet en fleecedragt og/eller en i uld Ja uld lyder jo rigtig godt og uundværligt, pga. de gode egenskaber Brugte I ren uld eller? Kan ik finde ud af hvad der er bedst? Hvilke ting havde I i uld?  

Okay har også tænkt på de der hjelme, de ser gode ud  Min mor har også snakket om at strikke sådan nogle  

Ja sådan en cuddelbag lyder super smart og god   Så slipper hun vel også for at få en masse overtøj på i bilen? Må se hvor vi kan finde sådan en henne  

Mange tak  Vi glæder os meget  

Anmeld Citér

20. september 2015

Babydrøm

Nettemor skriver:

Har termin d 27. Så det skal nok passe at hun kommer midt i juleanden eller sådan noget ;-)

Oki hihi ja det kan jo godt ske  

Har termin den 18 december, så "frygter" også hun kommer midt i juledagene, håber hun kommer tæt på terminen  synes det ville være lidt synd at få fødselsdag juleaften.

Anmeld Citér

21. september 2015

Nettemor

Babydrøm skriver:

Oki hihi ja det kan jo godt ske  

Har termin den 18 december, så "frygter" også hun kommer midt i juledagene, håber hun kommer tæt på terminen  synes det ville være lidt synd at få fødselsdag juleaften.

Jeg frygter faktisk mere for nytårsaften eller d 1. Januar. Jeg gik 14 dage over tid med min dreng så mon ikke der er stor risiko for det igen. . 

Anmeld Citér

22. september 2015

Babydrøm

Nettemor skriver:

Jeg frygter faktisk mere for nytårsaften eller d 1. Januar. Jeg gik 14 dage over tid med min dreng så mon ikke der er stor risiko for det igen. . 

Okay, ik så fedt, ja det kan da godt være du så går over tid igen. Så er det vel næsten bedre imellem jul og nytår, ærgerligt vi ik lige kan bestemme hihi  Vi må håbe på det bedste   Men bare alt går godt, det er jo det vigtigste 

Anmeld Citér

26. september 2015

Linkaa

Babydrøm skriver:

Det kan jeg godt forstå du er, det lyder også rigtig godt, nu det temperere og isolerer  

Er tøjet i ren uld eller? Hvilken slags uld?  

Hvor dejligt du selv strikker Min mor strikker, så hun vil gerne strikke noget tøj til vores datter, så det er super rart  

Tillykke med det, det er jo snart 

Det uld som er inderst, er babymerino eller joha bodyer Yderst er det forskellige slags babyuld, eks aplaca, merino osvDesuden er hun kommet ud i tirsdags, så hjemmestrikket er taget i brug

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. september 2015

Babydrøm

Linkaa skriver:

Det uld som er inderst, er babymerino eller joha bodyer Yderst er det forskellige slags babyuld, eks aplaca, merino osvDesuden er hun kommet ud i tirsdags, så hjemmestrikket er taget i brug

Okay tak for svar, det lyder godt  

Stort tillykke, hvor er hun sød  Dejligt med hjemmestrik  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.