Babytøj til december baby? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2015

Mor Christa

Min første er fra december :-) 
Han havde typisk (den første måned):
Langærmet body
Heldragt med fødder

Når han sov ude (hvilket han først gjorde i januar) sov han i en plysset heldragt med varme vutter, vanter og varm hue. Han lå med en vinterdyne.

I bilen havde vi en køredragt i plys.

Han havde et enkelt sæt i uld, men det behøvede vi egentlig ikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2015

Babydrøm

Mor11 skriver:

Fordi vi ikke har problemer med at vores pige kan holde varmen, så uld ville være en unødig udgift, det er mega dyrt

Okay skønt I ik har det

Anmeld Citér

17. september 2015

Babydrøm

Smølfine123 skriver:

Jeg mener ikke at helt små babyer må sove ude den første tid. Men det kan lægerne/ sp svare på

Okay, bare i orden, spørger dem ad

Anmeld Citér

17. september 2015

Babydrøm

Min første er fra december :-) 
Han havde typisk (den første måned):
Langærmet body
Heldragt med fødder

Når han sov ude (hvilket han først gjorde i januar) sov han i en plysset heldragt med varme vutter, vanter og varm hue. Han lå med en vinterdyne.

I bilen havde vi en køredragt i plys.

Han havde et enkelt sæt i uld, men det behøvede vi egentlig ikke.

Godt at høre, mange tak for dit svar  

Vi overvejer en ulddragt, når hun skal sove ude og til bilture

Anmeld Citér

18. september 2015

Linkaa

Babydrøm skriver:

Jeg ville lige hører hvad I synes er et must til en vinter baby? Hvad tøj og ting har I været rigtig glade for til jeres vinter baby?  

Ex.:

uld/ikke uld? 

Hvad havde de på når de sov ude? Hvis vinterbørn må det?  

Hvad havde de på i bilen?

Kom med alle jeres gode råd  

Jeg er til uld i lange baner! Som body, tøj, huer og i VoksienLigesom jeg også har lammeskind i bunden af barnevognen, og bruger babytæpper af uld

Strikker selv og har fået nogle i familien til at strikke til mig - har termin om 14 dage

Uld er isolerende og tempererede, så det vælger jeg til hver en tid frem for fleece

Anmeld Citér

18. september 2015

Babydrøm

Linkaa skriver:

Jeg er til uld i lange baner! Som body, tøj, huer og i VoksienLigesom jeg også har lammeskind i bunden af barnevognen, og bruger babytæpper af uld

Strikker selv og har fået nogle i familien til at strikke til mig - har termin om 14 dage

Uld er isolerende og tempererede, så det vælger jeg til hver en tid frem for fleece

Det kan jeg godt forstå du er, det lyder også rigtig godt, nu det temperere og isolerer  

Er tøjet i ren uld eller? Hvilken slags uld?  

Hvor dejligt du selv strikker Min mor strikker, så hun vil gerne strikke noget tøj til vores datter, så det er super rart  

Tillykke med det, det er jo snart 

Anmeld Citér

18. september 2015

Os&lilledig

Babydrøm skriver:

Jeg ville lige hører hvad I synes er et must til en vinter baby? Hvad tøj og ting har I været rigtig glade for til jeres vinter baby?  

Ex.:

uld/ikke uld? 

Hvad havde de på når de sov ude? Hvis vinterbørn må det?  

Hvad havde de på i bilen?

Kom med alle jeres gode råd  

Vi har købt sådan en termo dragt her. Både til at køre bil med og sove i barnevogn med under dynen   

p.s. Er du med i termins gruppen på facebook..? Vi har alle termin i dec og der er mange gode fif  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. september 2015

Nettemor

Os&lilledig skriver:

Vi har købt sådan en termo dragt her. Både til at køre bil med og sove i barnevogn med under dynen   

p.s. Er du med i termins gruppen på facebook..? Vi har alle termin i dec og der er mange gode fif  

Hvordan finder man den? Har nemlig også termin i december 

Anmeld Citér

19. september 2015

Babydrøm

Os&lilledig skriver:

Den ser også god ud  har også tænkt på en i uld, det skulle jo være super godt 

Nej, hvad hedder den gruppe? Det ville da være super hyggeligt at komme med i den  

Hvornår har du termin?

Anmeld Citér

19. september 2015

Babydrøm

Nettemor skriver:

Hvordan finder man den? Har nemlig også termin i december 

Skønt, hvornår har du termin?  

Lyder hyggeligt med den gruppe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.