Erfaringer med Bundgaard vinterstøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2015

Clisolka

Jeg havde Bundgaard til min mindste sidste år - super lækre!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2015

Nea85

lineog4 skriver:

Aldrig haft Bundgaard før i år, hvor jeg også tilfældigt faldt over et tilbud på 399. Så håber de er gode.

med hensyn til sent ude, vil jeg sige det er min erfaring udvalget er en del begrænset efter børnepengene i oktober, men ikke allerede nu

Tak for svar

Jeg tænker også, at det snildt kan vente til i hvert fald starten af oktober, men 400 kr er da en vildt god pris!

Anmeld Citér

17. september 2015

Nea85

Julemusen skriver:

Sent ude!? Jeg køber først vinterstøvler til november så jeg er sikker på at de passer sæsonen ud. Og min yngste bliver et år i januar, så der køber jeg først støvler til ham da de jo skal sidde perfekt..

Jeg kan kun anbefale Bundgaard sko. Mine børns første par begyndersko var Bundgaard samt min store drengs vinterstøvler de første to år var Bundgaard. Herefter har vi købt lidt billigere støvler til ham. Regner med at min yngste skal have Bundgaard vinterstøvler når jeg skal ud og handle efter nytår. Men det kan da godt være at der ikke er så meget at vælge imellem til den tid. Uha bliver da helt stresset Hehe.

Det lyder godt med gode erfaringer med Bundgaard. Vi har været rigtig godt tilfredse med deres termo- og almindelige gummistøvler, og i år var begge den stores sandaler også fra Bundgaard

Anmeld Citér

17. september 2015

Nea85

anja89 skriver:

Jeg har ikke selv prøver Bundgaard før i år.

men ved min søster har brugt til hendes drenge og var rigtig glad for dem.

jeg købte Bundgaard til begge mine piger igår og der var massere tilbage der hvor jeg købte dem  

og så fandt jeg dem med rabat til 399kr

Var det også i sportmaster, du købte dem?

Jeg så, at Paw sko har tilbud på dem i denne uge, men jeg synes det er lige tidligt nok at købe nu..

Anmeld Citér

17. september 2015

Nea85

fruD skriver:

Jeg blev anbefalet at købe superfit i stedet. Den membran der er i dem skulle være bedre samt superfit ikke er så stiv i det. Men jeg har aldrig prøvet Bundgaard.  

Dem vil jeg da også lige kigge på

Anmeld Citér

17. september 2015

Nea85

Clisolka skriver:

Jeg havde Bundgaard til min mindste sidste år - super lækre!!

Det lyder jo rigtig godt. Holdt de tørre?

Anmeld Citér

17. september 2015

anja89

Nea85 skriver:

Tak for svar

Jeg tænker også, at det snildt kan vente til i hvert fald starten af oktober, men 400 kr er da en vildt god pris!

Ja det syntes jeg også...

det var medlems pris i Sportsmaster ☺️

Medlemskabet er gratis at få lavet 

Anmeld Citér

23. september 2015

Clisolka

Nea85 skriver:

Det lyder jo rigtig godt. Holdt de tørre?

Det gjorde de! Han havde aldrig kolde eller våde tæer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.