Ifølge skoforretningerne er vi allerede sent ude i forhold til køb af vinterstøvler. Ej, men altså.. Det er jo helt vildt 
Nå, mit spørgsmål lyder egentlig på, hvilke erfaringer I har med Bundgaard vinterstøvler, gode som dårlige.
Vores store pige er et rigtigt børnehavebarn, der er vild med al slags vejr, og hun siger ikke nej tak til en ordentlig hoppetur i en stor vandpyt, som der godt kan være på legepladsen i børnehaven.
Vi har indtil nu kun haft købt vinterstøvler fra ecco, men sidste år oplevede vi, at hun havde våde fødder (måske fordi jeg ikke var helt så god til at huske at imprægnere..?), og købte et par forede Bundgaard gummistøvler til de ekstra sjappede dage. Den løsning syntes vi fungerede rigtig godt, så det ender nok også med sådan et par igen i år.
Lillesøster på halvandet kommer nok ikke helt så meget ud i sneen som sin søster, men hun skal stadig have et par ordentlige støvler.
Men min pengepung er ikke heeelt med på, at vi skal ud at bruge 1500 kr på to par ecco støvler, så jeg tænkte, at Bundgaard måske var værd at prøve 
Anmeld
Citér