Erfaringer med Bundgaard vinterstøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.495 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. september 2015

Nea85

Ifølge skoforretningerne er vi allerede sent ude i forhold til køb af vinterstøvler. Ej, men altså.. Det er jo helt vildt

Nå, mit spørgsmål lyder egentlig på, hvilke erfaringer I har med Bundgaard vinterstøvler, gode som dårlige.

Vores store pige er et rigtigt børnehavebarn, der er vild med al slags vejr, og hun siger ikke nej tak til en ordentlig hoppetur i en stor vandpyt, som der godt kan være på legepladsen i børnehaven.

Vi har indtil nu kun haft købt vinterstøvler fra ecco, men sidste år oplevede vi, at hun havde våde fødder (måske fordi jeg ikke var helt så god til at huske at imprægnere..?), og købte et par forede Bundgaard gummistøvler til de ekstra sjappede dage. Den løsning syntes vi fungerede rigtig godt, så det ender nok også med sådan et par igen i år.

Lillesøster på halvandet kommer nok ikke helt så meget ud i sneen som sin søster, men hun skal stadig have et par ordentlige støvler.

Men min pengepung er ikke heeelt med på, at vi skal ud at bruge 1500 kr på to par ecco støvler, så jeg tænkte, at Bundgaard måske var værd at prøve

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2015

Nea85

Slet ingen..?

Anmeld Citér

16. september 2015

anja89

Jeg har ikke selv prøver Bundgaard før i år.

men ved min søster har brugt til hendes drenge og var rigtig glad for dem.

jeg købte Bundgaard til begge mine piger igår og der var massere tilbage der hvor jeg købte dem  

og så fandt jeg dem med rabat til 399kr

Anmeld Citér

16. september 2015

Julemusen

Sent ude!? Jeg køber først vinterstøvler til november så jeg er sikker på at de passer sæsonen ud. Og min yngste bliver et år i januar, så der køber jeg først støvler til ham da de jo skal sidde perfekt..

Jeg kan kun anbefale Bundgaard sko. Mine børns første par begyndersko var Bundgaard samt min store drengs vinterstøvler de første to år var Bundgaard. Herefter har vi købt lidt billigere støvler til ham. Regner med at min yngste skal have Bundgaard vinterstøvler når jeg skal ud og handle efter nytår. Men det kan da godt være at der ikke er så meget at vælge imellem til den tid. Uha bliver da helt stresset Hehe.

Anmeld Citér

16. september 2015

modesty

Nea85 skriver:

Ifølge skoforretningerne er vi allerede sent ude i forhold til køb af vinterstøvler. Ej, men altså.. Det er jo helt vildt

Nå, mit spørgsmål lyder egentlig på, hvilke erfaringer I har med Bundgaard vinterstøvler, gode som dårlige.

Vores store pige er et rigtigt børnehavebarn, der er vild med al slags vejr, og hun siger ikke nej tak til en ordentlig hoppetur i en stor vandpyt, som der godt kan være på legepladsen i børnehaven.

Vi har indtil nu kun haft købt vinterstøvler fra ecco, men sidste år oplevede vi, at hun havde våde fødder (måske fordi jeg ikke var helt så god til at huske at imprægnere..?), og købte et par forede Bundgaard gummistøvler til de ekstra sjappede dage. Den løsning syntes vi fungerede rigtig godt, så det ender nok også med sådan et par igen i år.

Lillesøster på halvandet kommer nok ikke helt så meget ud i sneen som sin søster, men hun skal stadig have et par ordentlige støvler.

Men min pengepung er ikke heeelt med på, at vi skal ud at bruge 1500 kr på to par ecco støvler, så jeg tænkte, at Bundgaard måske var værd at prøve

At du er sent ude, har vist handlet om at hun gerne ville sælge noget.

Vi havde Bundgaard sidste år. Jeg synes at de var lidt stive i det, og har været gladere for Arauto Rap og Angulus.

Men altså - de var bestemt ikke dårlige. De holdt fint og det var ikke mit indtryk at de blev våde.

Anmeld Citér

16. september 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har haft Bundgaard til begge vores børn og de er super gode. Vi havde dog også termostøvler til vores pige, da hun gik i børnehave. De var til de dage, hvor det var vådt og sjappet og hun havde aldrig våde fødder.

Hvis du er er medlem af Sportsmaster (gratis), så kan de købes til 399 kr. http://sportmaster.dk/bundgaard_vinterstoevle-boern_silver_1312835

Anmeld Citér

16. september 2015

Nea85

modesty skriver:

At du er sent ude, har vist handlet om at hun gerne ville sælge noget.

Vi havde Bundgaard sidste år. Jeg synes at de var lidt stive i det, og har været gladere for Arauto Rap og Angulus.

Men altså - de var bestemt ikke dårlige. De holdt fint og det var ikke mit indtryk at de blev våde.

Tak for svar!

Jeg tror også helt sikkert at det har været for at sælge, for da jeg spurgte nærmere ind til det, sagde hun, at man sagtens kunne vente til inden bønepengene kommer i oktober

Jeg tror, jeg vil tage pigerne med ud at prøve nogle stykker og mærke lidt på dem.

Vi har i hvert fald været rigtig glade for gummistøvler og sandaler derfra

Anmeld Citér

16. september 2015

Nea85

MoarHvidovre skriver:

Vi har haft Bundgaard til begge vores børn og de er super gode. Vi havde dog også termostøvler til vores pige, da hun gik i børnehave. De var til de dage, hvor det var vådt og sjappet og hun havde aldrig våde fødder.

Hvis du er er medlem af Sportsmaster (gratis), så kan de købes til 399 kr. http://sportmaster.dk/bundgaard_vinterstoevle-boern_silver_1312835

Tak for tippet! Det vil jeg lige kigge nærmere på

Det er også min plan at købe termostøvler ved siden af. Det fungerede rigtig godt sidste år

Anmeld Citér

16. september 2015

lineog4

Aldrig haft Bundgaard før i år, hvor jeg også tilfældigt faldt over et tilbud på 399. Så håber de er gode.

med hensyn til sent ude, vil jeg sige det er min erfaring udvalget er en del begrænset efter børnepengene i oktober, men ikke allerede nu

Anmeld Citér

16. september 2015

fruD

Jeg blev anbefalet at købe superfit i stedet. Den membran der er i dem skulle være bedre samt superfit ikke er så stiv i det. Men jeg har aldrig prøvet Bundgaard.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.