5+6 og stærke menssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2015

M&J87

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for at blive beroliget lidt. Jeg er efter mange år i behandling endelig blevet gravid med vores ønskebarn

Jeg er i dag 5+6, og jeg har meget stærke menssmerter - så stærke, at jeg de sidste to nætter er vågnet om natten.

Er der nogle af jer, der har oplevet det, hvor alt er gået godt? Jeg er så frygtelig bange for at miste vores bønne

Jeg havde voldsomme smerter da jeg ventede min dreng, troede helt klart at noget var galt. men han bliver 2 snart, så det er ikke helt unormalt :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

Lisbeth1985

BigHope13 skriver:

Da jeg var 5- 8 uger henne havde jeg også mange stærke menssmerter,  fik at vide det var ligamentsmerter og ja efterhånden blev det mindre og mindre og så forsvandt det helt,,

Tak for dit svar! Det der bekymrer mig mest er dog,at mine smerter tiltager - håber snart,at det bliver bedre!

Anmeld Citér

15. september 2015

Maier

Er selv 4+4 henne og er blevet gravid via IVF. Jeg har haft RIGTIG mange smerter i underlivet også før jeg fik at vide at det var lykkedes for os.
Klinikken siger at alt ser fint ud, så tager nu smerterne som et tegn på at kroppen bare er ved at omstille sig.
Har også haft nætter hvor jeg er vågnet grundet smerter.

Anmeld Citér

15. september 2015

Lisbeth1985

Maier skriver:

Er selv 4+4 henne og er blevet gravid via IVF. Jeg har haft RIGTIG mange smerter i underlivet også før jeg fik at vide at det var lykkedes for os.
Klinikken siger at alt ser fint ud, så tager nu smerterne som et tegn på at kroppen bare er ved at omstille sig.
Har også haft nætter hvor jeg er vågnet grundet smerter.

Først et stort tillykke med din graviditet:-)

Dernæst er jeg glad for at høre,at jeg ikke er den eneste,som oplever smerter... Man er så sårbar og opmærksom på ALT lige nu! Jeg håber,at vi begge sidder med skønne babyer i armene om otte måneder:-)

Anmeld Citér

15. september 2015

CutieKiwi

Jeg har oplevet noget lignende i dag: Vågnede med stærke menssmerter i morges (er i dag 12+2)
Har i løbet af de sidste par dage oplevet konstante smerter, men da jeg vågnede af det i morges blev jeg nervøs. Ringede til lægen og fik en tid til en scanning og alt var som det skal være. Baby havde gang i de store akrobatiske øvelser. Sygeplejersken kunne dog fortælle at jeg har en muskelknude og det er nok den der skaber smerterne. Den er uden af betydning, men den driller

Hvis du kan føle dig mere tryg ved lige at komme til lægen og vende en gang, synes jeg helt sikkert du skal gøre det

Anmeld Citér

15. september 2015

Lisbeth1985

CutieKiwi skriver:

Jeg har oplevet noget lignende i dag: Vågnede med stærke menssmerter i morges (er i dag 12+2)
Har i løbet af de sidste par dage oplevet konstante smerter, men da jeg vågnede af det i morges blev jeg nervøs. Ringede til lægen og fik en tid til en scanning og alt var som det skal være. Baby havde gang i de store akrobatiske øvelser. Sygeplejersken kunne dog fortælle at jeg har en muskelknude og det er nok den der skaber smerterne. Den er uden af betydning, men den driller

Hvis du kan føle dig mere tryg ved lige at komme til lægen og vende en gang, synes jeg helt sikkert du skal gøre det

Jeg har snakket med lægen,som ikke vil gøre noget,når jeg ikke bløder. Jeg må vente til min tryghedsscanning i næste uge!

Anmeld Citér

15. september 2015

CutieKiwi

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har snakket med lægen,som ikke vil gøre noget,når jeg ikke bløder. Jeg må vente til min tryghedsscanning i næste uge!

Krydser fingre for at spiren har det godt, og at smerterne er kraftige ligamentsmerter, fordi spiren er ved at udvide "boligen"

Anmeld Citér

15. september 2015

BigHope13

Lisbeth1985 skriver:

Tak for dit svar! Det der bekymrer mig mest er dog,at mine smerter tiltager - håber snart,at det bliver bedre!

Jeg håber inderligt det blot er ligamenterne der giver dig og driller dig 

håber det bedste for dig 

Anmeld Citér

15. september 2015

Lisbeth1985

BigHope13 skriver:

Jeg håber inderligt det blot er ligamenterne der giver dig og driller dig 

håber det bedste for dig 

Tak ❤️

Anmeld Citér

16. september 2015

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for at blive beroliget lidt. Jeg er efter mange år i behandling endelig blevet gravid med vores ønskebarn

Jeg er i dag 5+6, og jeg har meget stærke menssmerter - så stærke, at jeg de sidste to nætter er vågnet om natten.

Er der nogle af jer, der har oplevet det, hvor alt er gået godt? Jeg er så frygtelig bange for at miste vores bønne

Jeg havde sindssygt ondt.. Og det viste sig at være fordi jeg ventede tvillinger..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.