5+6 og stærke menssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
26 svar
17 synes godt om
15. september 2015

Lisbeth1985

Hej piger.

Jeg har brug for at blive beroliget lidt. Jeg er efter mange år i behandling endelig blevet gravid med vores ønskebarn

Jeg er i dag 5+6, og jeg har meget stærke menssmerter - så stærke, at jeg de sidste to nætter er vågnet om natten.

Er der nogle af jer, der har oplevet det, hvor alt er gået godt? Jeg er så frygtelig bange for at miste vores bønne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

Lotus86

Da jeg var gravid anden gang oplevede jeg både blødninger og smerter i de første uger, men jeg ved ikke hvad det var, der kom i hvert fald en skøn pige ud af det. Men vil også lige sige, at ligamentsmerterne altså virkelig godt kan bide, jeg blev også ret skræmt, men blev så enig med mig selv om, at jo mere det gjorde ondt, jo mere måtte baby sætte sig fast, og det hjalp faktisk

Anmeld Citér

15. september 2015

Sandratoft

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for at blive beroliget lidt. Jeg er efter mange år i behandling endelig blevet gravid med vores ønskebarn

Jeg er i dag 5+6, og jeg har meget stærke menssmerter - så stærke, at jeg de sidste to nætter er vågnet om natten.

Er der nogle af jer, der har oplevet det, hvor alt er gået godt? Jeg er så frygtelig bange for at miste vores bønne

Jeg både blødte og havde smerter periodevis frem til uge 15, og i dag har vi en glad datter på 15 måneder

Anmeld Citér

15. september 2015

70121416

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Hej

er selv meget nygravid ca 4+0 deromkring

det niver og jager til tider, og tænker så er løbet kørt. Men indtil videre er den der

håber og tror at din livmoder arbejder meget alm og som den skal  

kan godt forstå du er nervøs

Anmeld Citér

15. september 2015

Lisbeth1985

Lotus86 skriver:

Da jeg var gravid anden gang oplevede jeg både blødninger og smerter i de første uger, men jeg ved ikke hvad det var, der kom i hvert fald en skøn pige ud af det. Men vil også lige sige, at ligamentsmerterne altså virkelig godt kan bide, jeg blev også ret skræmt, men blev så enig med mig selv om, at jo mere det gjorde ondt, jo mere måtte baby sætte sig fast, og det hjalp faktisk

Sikke en fin tanke! Det må jeg også prøve at sige til mig selv:-)

Anmeld Citér

15. september 2015

Lisbeth1985

Sandratoft skriver:

Jeg både blødte og havde smerter periodevis frem til uge 15, og i dag har vi en glad datter på 15 måneder

Jeg håber,at mine smerter heller ikke betyder noget! Tak for svar:-)

Anmeld Citér

15. september 2015

BigHope13

Da jeg var 5- 8 uger henne havde jeg også mange stærke menssmerter,  fik at vide det var ligamentsmerter og ja efterhånden blev det mindre og mindre og så forsvandt det helt,,

Anmeld Citér

15. september 2015

Carina:-)

Det kan gøre SÅ ondt .

Og det er gode tegn på at det hele vokser og gror så selv om det kan være voldsomt ( Jeg har haft så ondt at jeg vågnede ved det og måtte op og stå foroverbøjet for at få det til at lette) så "nyd" det for det er helt naturligt . 

Anmeld Citér

15. september 2015

Snevejr84

Så længe du ikke bløder, så vil jeg ikke være bekymret ligamentsmerter kan gøre pisse ondt.

Anmeld Citér

15. september 2015

Bjørnemor

Som de andre også skriver, så føles ligamentsmerter meget som mens smerter. Jeg var 8 uger henne før, at jeg fandt ud af, jeg var gravid.jeg havde en forvirret cyklus, og jeg havde jo så også mens smerter (blødte bare ikke). Det var så ikke mens smerter, men ligamentsmerter. Så tror roligt, du kan slappe af 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.