Skilsmisse eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Han synes ikke tidspunktet passer ind, og at der koster for meget. Har du overskud til det. Tager det ved siden af mit normale 37 timer arbejde - uddannelsestimerne er om søndagen. 

Ja, dog ik når vi har snakket om det, men han falder hurtig tilbage i at lave ingenting. Han tror tit at tingene kommer af sig selv. Det vil også være dejligt ☺️  

Vi kommer fra to forskellige familier, som er langt fra hinanden, derfor er der ofte gnider imellem ham og min familie. 

Hvis nu det er fordi dit studie er selvbetalt, kan han måske have en pointe vedr. økonomien?

Hvis han altid har været sådan, så kan det vel næppe komme bag på dig, selvom det selvfølgelig ville være rart om han ændrede sig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvis nu det er fordi dit studie er selvbetalt, kan han måske have en pointe vedr. økonomien?

Hvis han altid har været sådan, så kan det vel næppe komme bag på dig, selvom det selvfølgelig ville være rart om han ændrede sig.

Det er selvbetalende, men jeg har fået et stort tilskud fra min forældre. 

Jeg har hele tiden vidst det, ja, men er blevet mer bevist over det efter vi har fået barn, og jeg laver alting. 

Der er bare så mange ting som irritere mig, og jeg tror, at det påvirker mig lidt psysisk. Jeg synes det svært hvordan jeg skal håndtere det hele.

Tak fordi du giver mig modspil ☺️ 

Anmeld Citér

13. september 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Det er selvbetalende, men jeg har fået et stort tilskud fra min forældre. 

Jeg har hele tiden vidst det, ja, men er blevet mer bevist over det efter vi har fået barn, og jeg laver alting. 

Der er bare så mange ting som irritere mig, og jeg tror, at det påvirker mig lidt psysisk. Jeg synes det svært hvordan jeg skal håndtere det hele.

Tak fordi du giver mig modspil ☺️ 

Selv tak

Vil du kunne bruge studiet bagefter?

Hvad siger han når du vil snakke om, at han bør hjælpe mere til i hjemmet?

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Selv tak

Vil du kunne bruge studiet bagefter?

Hvad siger han når du vil snakke om, at han bør hjælpe mere til i hjemmet?

Ja som ekstra til mit nuværende arbejde 

han siger, at han nok skal hjælpe med opvasken og rengøringen, men ofte falder snakken derpå, når vores venner siger at han har det for let hjemme 

Anmeld Citér

13. september 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Har du fortalt ham, at disse ting går dig så meget på, at du overvejer skilsmisse? Og i så fald: hvad siger han så?

Anmeld Citér

13. september 2015

Abracadabra

Umiddelbart synes jeg, at det lyder som om, at I burde kunne overkomme jeres uenigheder.

Hvad med en rengøringsdame? Hvis det er dét, I skændes mest om, var det måske pengene værd? 

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Har du fortalt ham, at disse ting går dig så meget på, at du overvejer skilsmisse? Og i så fald: hvad siger han så?

Nej det har jeg ikke... 

Synes det er er svært emne at tage op

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Umiddelbart synes jeg, at det lyder som om, at I burde kunne overkomme jeres uenigheder.

Hvad med en rengøringsdame? Hvis det er dét, I skændes mest om, var det måske pengene værd? 

Har vi haft, men synes begge at det er mange penge at bruge og jeg var ikke tilfreds med hende vi havde. 

Anmeld Citér

13. september 2015

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke... 

Synes det er er svært emne at tage op

Tjah, altså det kan du jo blive nødt til, hvis du vil gå fra ham ;-)

Men inden du mentalt når så langt, så synes jeg, du skal lægge kortene på bordet, så han (og I) har en chance for at redde forholdet. På den måde vil det også være nemmere for dig at tage en beslutning. Hvis han ikke gider at snakke om det eller forsøge at ændre Jeres samspil, så kan du jo med "god samvittighed" pakke dit grej og gå.

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Tjah, altså det kan du jo blive nødt til, hvis du vil gå fra ham ;-)

Men inden du mentalt når så langt, så synes jeg, du skal lægge kortene på bordet, så han (og I) har en chance for at redde forholdet. På den måde vil det også være nemmere for dig at tage en beslutning. Hvis han ikke gider at snakke om det eller forsøge at ændre Jeres samspil, så kan du jo med "god samvittighed" pakke dit grej og gå.

Det er selvfølgelig rigtig - tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.