En skilsmisse skal overvejes grundig når der er børn indblandet.
Til jer som er gået fra hinanden, hvilke tanker og overvejelser havde I inden og efter? Og hvilke ting er vigtigt at have med i overvejelserne?
Jeg har gået med tankerne i et stykke tid med, men min mand har allerede et barn fra et tidligere forhold.
Mer virkelig i vildrede - har både for og i mod skilsmisse
Jeg tror ikke du kan bruge andres overvejelser til så meget. Det andre ikke finder holdbart i en situation, synes du måske er en bagatel og omvendt.
Jeg ville i hvert fald bedre kunne hjælpe dig hvis du fortæller hvilke overvejelser du har haft. Det giver også os der læser det, et indblik i, om vi som udenforstående tror det er noget i kan arbejde med, eller vi tror løbet er kørt.
Jeg synes også det er vigtigt, hvor længe problemerne har stået på, i forhold til op det vil være muligt for jer at blive sammen. Nogle ting kan blive så indgroede, at selv med hjælp kan det blive, hvis ikke umuligt, så overordenligt langvarigt at ændre. Det skal begge parter så have viljen til. Hvor længe i har været sammen, og om i har fælles børn sammen, er også vigtigt.
Anmeld
Citér