Nogle med tidlig scanning der ik viste ret meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Bare mærkeligt der står fra 5+ på deres hjemmeside. 

Men ja, man kan jo selvfølgelig bare være tålmodig, men fuck det er svært i sådan en situation her 

Det er sjovt, så forskelligt det er. Jeg begyndte at bløde 5+3 i min første graviditet og ringede til lægen - hun sagde, at de alligevel ikke kunne gøre noget eller se noget på en scanning så tidligt, så jeg skulle bare afvente og se hvordan det gik. Om aftenen fik jeg meget stærke smerter, og tog til vagtlægen. Der fik jeg også at vide, at man ikke ville kunne se noget så tidligt (og at en eventuel GUL ikke var så stor, at den var farlig så tidligt i graviditeten) - dvs, 2 læger, som begge siger, at man ikke kan se noget på en graviditetsscanning 5+3. Men igen - det kommer nok an på, om man spørger et læge/sygehus som har udgift ved at scanne, eller om man spørger en privatklinik, som har indtægter ved at scanne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Det er sjovt, så forskelligt det er. Jeg begyndte at bløde 5+3 i min første graviditet og ringede til lægen - hun sagde, at de alligevel ikke kunne gøre noget eller se noget på en scanning så tidligt, så jeg skulle bare afvente og se hvordan det gik. Om aftenen fik jeg meget stærke smerter, og tog til vagtlægen. Der fik jeg også at vide, at man ikke ville kunne se noget så tidligt (og at en eventuel GUL ikke var så stor, at den var farlig så tidligt i graviditeten) - dvs, 2 læger, som begge siger, at man ikke kan se noget på en graviditetsscanning 5+3. Men igen - det kommer nok an på, om man spørger et læge/sygehus som har udgift ved at scanne, eller om man spørger en privatklinik, som har indtægter ved at scanne

Sløjt egentlig.

Anmeld Citér

13. september 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Og som alligevel har haft en fin bebs i maven....? 

Har fået en scanning 5+6, da jeg troede jeg ville se noget der, men der var ikke særlig meget at se synes jeg. Fostervand tror jeg han sagde og en lille bitte hvid kugle...

Er der overhovedet en chance for jeg alligevel har en lille en derinde? 

Det er lidt den følelse som at have taget en negativ test som så senere udvikler sig til positiv. 

Har brug for de gode historier her

Jeg fik en tidlig scanning 5+ hvor der ikke sås noget foster endnu... Så det kunne gå begge veje, men 14 dage efter var der foster og hjerteblink ;-) 

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

Linkaa skriver:

Jeg fik en tidlig scanning 5+ hvor der ikke sås noget foster endnu... Så det kunne gå begge veje, men 14 dage efter var der foster og hjerteblink ;-) 

Tak  

Det er svært at forstå at der kan være noget når man ikke kan se det. Så det er rart at høre at andre har prøvet det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.