Nogle med tidlig scanning der ik viste ret meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.627 visninger
13 svar
1 synes godt om
12. september 2015

Anonym trådstarter

Og som alligevel har haft en fin bebs i maven....? 

Har fået en scanning 5+6, da jeg troede jeg ville se noget der, men der var ikke særlig meget at se synes jeg. Fostervand tror jeg han sagde og en lille bitte hvid kugle...

Er der overhovedet en chance for jeg alligevel har en lille en derinde? 

Det er lidt den følelse som at have taget en negativ test som så senere udvikler sig til positiv. 

Har brug for de gode historier her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2015

Jn81

Anonym skriver:

Har fået en scanning 5+6, da jeg troede jeg ville se noget der, men der var ikke særlig meget at se synes jeg. Fostervand tror jeg han sagde og en lille bitte hvid kugle...

Det er lidt den følelse som at have taget en negativ test som så senere udvikler sig til positiv. 

Er 5+6 ikke ret tidligt at blive scannet? Jeg var til hjerteblinks scanning i uge 7+2... Det er fra uge 7 de tilbyder scanning når man har været i behandling.... Og i og med baby ikk fylder andet end et knappenåls hoved nærmest er det begrænset hvad man kan se... Hos os var det en lille bitte blop og det der var mest tydeligt var det bankende hjerte, som nærmest fyldte hele boblen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. september 2015

70121416

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten 

blev selv scannet al for tidligt på grund at tvivl om terminsdato. 

Ved mig var der desværre kun en gestationssæk , den med fostervand i, ved mig manglede "madpakken" og fostersækken, så vær du rigtig glad for du har set den  min graviditet var en missed abortion, altså fostret udviklede sig ikke og måtte fjernes. 

Du har set det helt Rigtoge, selvom det ikke var meget 

Anmeld Citér

12. september 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

På det tidspunkt har det jo kun lige sat sig fast og er på størrelse med en knappe nål.. Jeg var 7+2, og der var baby kun 7 mm.. Så tag du den bare med ro  

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

På det tidspunkt har det jo kun lige sat sig fast og er på størrelse med en knappe nål.. Jeg var 7+2, og der var baby kun 7 mm.. Så tag du den bare med ro  

Tak  

jeg håber og krydser

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

70121416 skriver:

Tillykke med graviditeten 

blev selv scannet al for tidligt på grund at tvivl om terminsdato. 

Ved mig var der desværre kun en gestationssæk , den med fostervand i, ved mig manglede "madpakken" og fostersækken, så vær du rigtig glad for du har set den  min graviditet var en missed abortion, altså fostret udviklede sig ikke og måtte fjernes. 

Du har set det helt Rigtoge, selvom det ikke var meget 

Mange tak. Jeg håber og laver da stadige positive tests, så håber bare jeg var for tidligt ude.

Anmeld Citér

13. september 2015

Mette0105

Jeg blev scannet 5+0 pga vi er i behandling og der ku vi kun se madpakken eller hvad de kalder det :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. september 2015

ErDetSnartNU

Der, hvor jeg købte tidlig scanning, står der, at det er fra uge 7. Ikke 7. uge, men tidligst 7+0. Det er for at kunne garantere at der er hjerteblink på det tidspunkt, også selvom man skulle blive sat lidt tilbage. Jeg synes det lyder meget tidligt at blive scannet i uge 5 - man KAN jo stort set ikke blive andet end skuffet og bekymret ved en SÅ tidlig scanning, hvor hjertet sjældent er begyndt at slå endnu.

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Der, hvor jeg købte tidlig scanning, står der, at det er fra uge 7. Ikke 7. uge, men tidligst 7+0. Det er for at kunne garantere at der er hjerteblink på det tidspunkt, også selvom man skulle blive sat lidt tilbage. Jeg synes det lyder meget tidligt at blive scannet i uge 5 - man KAN jo stort set ikke blive andet end skuffet og bekymret ved en SÅ tidlig scanning, hvor hjertet sjældent er begyndt at slå endnu.

Bare mærkeligt der står fra 5+ på deres hjemmeside. 

Men ja, man kan jo selvfølgelig bare være tålmodig, men fuck det er svært i sådan en situation her 

Anmeld Citér

13. september 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Bare mærkeligt der står fra 5+ på deres hjemmeside. 

Men ja, man kan jo selvfølgelig bare være tålmodig, men fuck det er svært i sådan en situation her 

Som andre nævner er det meget tidligt at blive scannet.. Jeg blev scannet i uge 7...og kunne ikke før, netop for man kunne se noget... 

held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.