Tester, tester og tester! Er bange-what to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2015

energystar

70121416 skriver:

Jeg mærkede bare helt efter og kunne mærke at det hele føltes rigtigt! Prøv at mærke dig selv, drag omsorg for dig selv. Foretag dit næste indkøb i Aldi, der har de ikke g teste. 

Køb dig evt til en tidlig scanning, og få lagt ro på. 

Skriv endelig herinde, hvis angsten/tankerne er ved at tage overhånd

er sikker på at sæt er iorden

Hehe ;-) go idé med Aldi :-D Jeg skal til en tidlig scanning i 8. uge på fertilitetsklinikken - de har også sagt at jeg bare skal ringe hvis der bliver det mindste, så vil de tage blodprøver osv.. Tusind tak for dine rigtig fine svar! De virker faktisk helt beroligende på mig :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2015

energystar

Smølfine123 skriver:

Prøv at høre . Stregen kommer og er tydelig ved hcg på 80-100- meget tydelig ligesom dine er nu. 

Når du er længere henne så er hcg jo over 1000 dvs du vil ikke se forskel på stregen fra 2000 til 500 fx. Du vil kunne se en forskel når den når omkring 50 vil jeg tro... Og lang før det vil du bløde. Du kan også have en ma hvor kroppen forsætter med at producere hcg selvom fostret er dødt. 

Pointe: du kan ikke bruge stregen til noget lige nu end at vise at du har været og sikkert stadigvæk er gravid. At teste mere er ligegyldigt.

Prøv at slappe af - i værste tilfælde kan dybstrøelse din krop og påvirke fostret og i bedste tilfælde gør din stress ikken nogen forskel.

tillykke. 

Sidst begyndte jeg ikke at bløde og der var hcg faldet til 34... 

Vil prøve at lade være med at teste mere - som en anden skriver må jeg handle i Aldi hvor de ikke sælger tests - så ryger der ikke "bare lige" en ned i kurven ;-) 

Anmeld Citér

12. september 2015

70121416

energystar skriver:

Hehe ;-) go idé med Aldi :-D Jeg skal til en tidlig scanning i 8. uge på fertilitetsklinikken - de har også sagt at jeg bare skal ringe hvis der bliver det mindste, så vil de tage blodprøver osv.. Tusind tak for dine rigtig fine svar! De virker faktisk helt beroligende på mig :-) 

Er bare glad for at kunne hjælpe dig og anerkende at det er så hårdt, uden egen indflydelse eller/og kontrol.

Men sådan er livet, og du gør dig mægtige erfaringer Tror mig, dette er nærmest den mindste bekymring, end hvad resten af dit barns liv vil fylde  he he... 

Nyd at din krop og dig skal forandre jer for altid, det er stort, så nyd det

Anmeld Citér

13. september 2015

energystar

70121416 skriver:

Er bare glad for at kunne hjælpe dig og anerkende at det er så hårdt, uden egen indflydelse eller/og kontrol.

Men sådan er livet, og du gør dig mægtige erfaringer Tror mig, dette er nærmest den mindste bekymring, end hvad resten af dit barns liv vil fylde  he he... 

Nyd at din krop og dig skal forandre jer for altid, det er stort, så nyd det

Har en søn på snart 11 år, så ved godt at bekymringerne ikke bliver mindre med årene :-D graviditeten med ham var ikke helt nem - flere indlæggelser og han er født 2 måneder for tidligt. Så kan også mærke at jeg er lidt bange for, at få sådan en graviditet igen Jeg har forresten ikke testet her til morgen!! ;-) :-D 

Anmeld Citér

13. september 2015

70121416

energystar skriver:

Har en søn på snart 11 år, så ved godt at bekymringerne ikke bliver mindre med årene :-D graviditeten med ham var ikke helt nem - flere indlæggelser og han er født 2 måneder for tidligt. Så kan også mærke at jeg er lidt bange for, at få sådan en graviditet igen Jeg har forresten ikke testet her til morgen!! ;-) :-D 

Uh hvor er du god 

kan udemærket forstå din frustration, især fordi man alle vegne kan teste og købe uanset hvor og hvad, undtagen Aldi - hurrraaaaaa

Du er sej

Anmeld Citér

13. september 2015

Lisbeth1985

energystar skriver:

Jeg er ikke i tvivl om at jeg er gravid, men er så bange for at miste at jeg snart bliver skør :-( mistede i marts i 10. uge :-( jeg tester og tester og tænker at jeg vil kunne se på testen hvis hcg falder - men er det korrekt? Vil stregen ikke blive mere utydelig igen hvis hormonet er faldende? 

Jeg skulle være opstartet i fertilitetsbehandling og er derfor af klinikken blevet tilbudt en tidlig scanning d.1/10 - men puha hvor jeg synes der er lang tid til. 

Hvordan får jeg ro i mit hoved? Det her er jo uudholdeligt! 

Jeg kunne have skrevet dit indlæg. Jeg er selv nygravid efter mange år i behandling og en MA i april. Og jeg kan kun give dig ret i,at det ER skide hårdt!! Jeg tænker konstant på,at jeg ikke vil miste min bønne og på hvad fremtiden bringer. Jeg har desværre ikke opskriften til at komme ud af det dårlige tankespind,men jeg kan trøste dig med,at du ikke er alene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.