Mine teste udvikler sig ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2015

Anonym trådstarter

70121416 skriver:

Bliver spændende  aflæs ikke valmed efter tid

Aflæser ingen af mine teste efter tid. Må bare håbe der er noget. Har sjovt nok haft tynd mave faktisk de 3 dage jeg har testet. Min mave har idag set ud som om jeg var i 18 uge. Og mine bryster stadig ømme. Det er de til gengæld hver gang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

stinemavepine

Ved godt at ventetiden er ulidelig, men mit bedste råd er altså at vente med at teste til dagen, hvor du forventer din menstruation. Så undgår du alle bekymringerne om testen bliver svagere eller stærkere.

Håber den er der denne gang 

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

Ved godt at ventetiden er ulidelig, men mit bedste råd er altså at vente med at teste til dagen, hvor du forventer din menstruation. Så undgår du alle bekymringerne om testen bliver svagere eller stærkere.

Håber den er der denne gang 

www.stinemavepine.blogspot.dk

Jaaaa. Det er svært når man har forsøgt lang tid :/ 

Anmeld Citér

11. september 2015

Snevejr84

Anonym skriver:

Det er lettere sagt end gjort alle de hormon indsprøjtninger, teste, ventetider gør mig skør

Jeg kan godt følge dig jeg er selv et test monster.

Anmeld Citér

11. september 2015

Chellie

Det er rigtig svært at være et test-monster, ja. Men jeg oplevede, at jeg fik meget nemmere ved at håndtere ventetiden, da jeg slet og ret tvang mig selv til at vente med at teste. Altså virkelig, gik "kold tyrker", og opsatte et regelsæt for, hvornår der tidligst måtte testes (17 dage efter ægløsning). Jeg kan selvfølgelig godt have haft en bio eller to mere i mellemtiden, men jeg er faktisk lykkelig for ikke at have været den oplevelse igennem igen. Det gjorde også, at jeg ikke panikkede over, om det var ovitrelle der gav den ekstra streg eller ej, da vi så kom i behandling, for jeg testede faktisk først en dag senere end klinikken havde anbefalet. Det gav en væsentlig bedre ro i maven, selvom man selvfølgelig aldrig slipper spændingen helt.

Anmeld Citér

11. september 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Ja hvis man da ellers kan kalde det streger 3+3 troede jeg faktisk at det var ovitrellen for 3+4 om morgenen var den negativ men 4 timer efter så den ud som det midterste billede og 3+5 imorges 

Herre gud. Det er kun over 3 dage. Mine så sådan ud en uge  

jeg testede altid meget mere positiv om aftenen  

og de teste behøver altså ikke udvikle sig. 2 streger er 2 streger  

Anmeld Citér

12. september 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Ih jamen i så fald håber jeg ikke at det er ovitrellen efter 14 dage. Og at hvis der er noget at den så bliver siddende. Det er kun anden gang at jeg tester positiv på 16 mdr. Første gang endte jo ikke så godt 

Anmeld Citér

12. september 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Tog en valmed test til morgen fordi jeg ikke havde flere af de andre. Den er stort set negativ

Anmeld Citér

13. september 2015

stinemavepine

Anonym skriver:

Jaaaa. Det er svært når man har forsøgt lang tid :/ 

I know - ventetiden føles uendelig - men det er nu stadig mit bedste råd. (Det tog os lidt over 3 år før der kom to streger på testen, som holdt)

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

stinemavepine skriver:

I know - ventetiden føles uendelig - men det er nu stadig mit bedste råd. (Det tog os lidt over 3 år før der kom to streger på testen, som holdt)

Ja det er lige meget nu. Testen er negativ nu. Testdag er idag og blødning er nok på trapperne. Tvivler på de kramper jeg har er gode tegn når testen er negativ (som sædvanlig) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.