Mine teste udvikler sig ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
21 svar
5 synes godt om
11. september 2015

Anonym trådstarter

Øv hvor er det træls. Ser alle jeres fine teste mens mine bare ikke udvikler sig. Det ender nok som en blødning som det gjorde i april. Hvorfor vil den ikke blive siddende  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

alenemor42

Er der 2 streger ?

Det er totalt misforstået at stregerne skal blive tydeligere.... det er ingen garanti.

Hvorfor bliver du ved at teste?

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Er der 2 streger ?

Det er totalt misforstået at stregerne skal blive tydeligere.... det er ingen garanti.

Hvorfor bliver du ved at teste?

Ja hvis man da ellers kan kalde det streger 3+3 troede jeg faktisk at det var ovitrellen for 3+4 om morgenen var den negativ men 4 timer efter så den ud som det midterste billede og 3+5 imorges 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. september 2015

Snevejr84

Altså test om et par dage jeg ville ikke være nervøs endnu.

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Altså test om et par dage jeg ville ikke være nervøs endnu.

Det er lettere sagt end gjort alle de hormon indsprøjtninger, teste, ventetider gør mig skør

Anmeld Citér

11. september 2015

esioul

Anonym skriver:

Det er lettere sagt end gjort alle de hormon indsprøjtninger, teste, ventetider gør mig skør

Jeg kan godt forstå din nervøsitet. Specielt når man har været igennem en del for at nå dertil og man endelig ser de 2 streger 

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg kan godt forstå din nervøsitet. Specielt når man har været igennem en del for at nå dertil og man endelig ser de 2 streger 

Ja lige præcis. Det er 5 mdr sidst at beg så noget der lignede 2 streger og før det tog det 11 mdr

Anmeld Citér

11. september 2015

70121416

Prøv evt et andet mærke? Clinic strimmel teste fra apoteket har altid givet mig tydeligt svar. 

Husk nu at HCG fordobles hver 2. Dag ca, så egentlig skulle først kunne se en udvilking i morgen igen? Test kun hveranden dag. Ved det er så svært, har selv været der for 5 år siden 

Anmeld Citér

11. september 2015

Anonym trådstarter

70121416 skriver:

Prøv evt et andet mærke? Clinic strimmel teste fra apoteket har altid givet mig tydeligt svar. 

Husk nu at HCG fordobles hver 2. Dag ca, så egentlig skulle først kunne se en udvilking i morgen igen? Test kun hveranden dag. Ved det er så svært, har selv været der for 5 år siden 

Ja må prøve igen imorgen. Har brugt nogle fra eBay indtil videre som ligner dem fra rema1000 men til imorgen har jeg valmed

Anmeld Citér

11. september 2015

70121416

Anonym skriver:

Ja må prøve igen imorgen. Har brugt nogle fra eBay indtil videre som ligner dem fra rema1000 men til imorgen har jeg valmed

Bliver spændende  aflæs ikke valmed efter tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.