Teste efter ÆO?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2015

Eskimoen

Lisbeth1985 skriver:

Tak 

har alligevel købt tests (af andet mærke)... Bare fordi.... Dumt at bruge penge på, men iiiih....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

Lisbeth1985

Eskimoen skriver:

Tak 

har alligevel købt tests (af andet mærke)... Bare fordi.... Dumt at bruge penge på, men iiiih....

Anmeld Citér

12. september 2015

Eskimoen

Lisbeth1985 skriver:

Ingen blødning men stadig negativ 

Anmeld Citér

12. september 2015

modesty

Eskimoen skriver:

hvornårhar i kunne teste efter ÆO? Fik ingen ovitrelle... Fik lagt op sidste søndag, og har test på søndag...? Jeg er bare nysgerrig, men tør næsten ikke teste 

Jeg har aldrig testet, men ventet på blodprøvesvar. Der er så meget nervøsitet og så mange bekymringer når man er i behandling, at jeg ikke kan se nogen grund til at puste til de følelser ved at teste før tid.

for at den er der. 

Anmeld Citér

12. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Frem til testdagen er der håb, selvom du pines af alle de tests. Det kommer jo i øvrigt også an på hvad du fik lagt op? Med blastocyster kan man ofte teste tidligere end med 2. dags æg...

Krydser fingre!!

Anmeld Citér

12. september 2015

Eskimoen

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Frem til testdagen er der håb, selvom du pines af alle de tests. Det kommer jo i øvrigt også an på hvad du fik lagt op? Med blastocyster kan man ofte teste tidligere end med 2. dags æg...

Krydser fingre!!

Tak for de krydsede fingre 

det var et to dages æg... Og altså... Håbet er ude, når jeg bløder. Og det gør jeg ikke endnu.. Men ... Jeg venter bare på det 

Anmeld Citér

13. september 2015

Eskimoen

Nu kom mens, så håbet er ude for denne gang   Vi må se om vi kan lave en lillebror eller lillesøster selv... Det tog tre år med den ældste, så.... Er lidt modløs 

Anmeld Citér

13. september 2015

esioul

Eskimoen skriver:

Nu kom mens, så håbet er ude for denne gang   Vi må se om vi kan lave en lillebror eller lillesøster selv... Det tog tre år med den ældste, så.... Er lidt modløs 

Anmeld Citér

13. september 2015

Eskimoen

esioul skriver:

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.