Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvornårhar i kunne teste efter ÆO? Fik ingen ovitrelle... Fik lagt op sidste søndag, og har test på søndag...? Jeg er bare nysgerrig, men tør næsten ikke teste
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eskimoen skriver: hvornårhar i kunne teste efter ÆO? Fik ingen ovitrelle... Fik lagt op sidste søndag, og har test på søndag...? Jeg er bare nysgerrig, men tør næsten ikke teste
Altså den 30/8..?
du ville måske nok kunne trylle svage streger frem nu så
Os&lilledig skriver: Altså den 30/8..? du ville måske nok kunne trylle svage streger frem nu så
Jeg har prøvet at teste i dag.. Gjorde det Alligevel. Og den var bragende negativ der mistede jeg nok håbet..
ja, ÆO 30/8.. Blodprøve 13/8...
Jeg testede SVAGT positivt 8 dage efter ÆO. Krydser fingre for dig:-)
Lisbeth1985 skriver: Jeg testede SVAGT positivt 8 dage efter ÆO. Krydser fingre for dig:-)
Jeg har mistet håbet helt faktisk er på dag 11 efter ÆO.
Det kan godt nåes endnu! Prøv igen i morgen:-)
Lisbeth1985 skriver: Det kan godt nåes endnu! Prøv igen i morgen:-)
Negativ igen. Jeg har mistet håbet helt
Eskimoen skriver: Negativ igen. Jeg har mistet håbet helt
Jeg forstår godt, at du mister håbet, det plejer jeg også at gøre, når jeg ser den negative test
Men jeg præsterede den absolut svageste streg 14 dage efter ægløsning (afbrudt forsøg, hvor vi gjorde hjemmearbejdet selv ). Jeg havde testet bragende negativt 2 dage tidligere og testede bare for at få endeligt bekræftet, at jeg ikke var gravid, da jeg samme dag skulle ind på klinikken for at snakke om hormoner til næste cyklus.
Indtil din mens viser sig er der stadig håb, og du er jo slet ikke nået til testdag endnu Jeg krydser fingre for dig
LilleMie skriver: Jeg forstår godt, at du mister håbet, det plejer jeg også at gøre, når jeg ser den negative test Men jeg præsterede den absolut svageste streg 14 dage efter ægløsning (afbrudt forsøg, hvor vi gjorde hjemmearbejdet selv ). Jeg havde testet bragende negativt 2 dage tidligere og testede bare for at få endeligt bekræftet, at jeg ikke var gravid, da jeg samme dag skulle ind på klinikken for at snakke om hormoner til næste cyklus. Indtil din mens viser sig er der stadig håb, og du er jo slet ikke nået til testdag endnu Jeg krydser fingre for dig
Nu har jeg Alligebel købt tests ind til de næste par dage. Håbet er helt ude hvis jeg begynder at bløde. Indtil da kan vi håbe alt det vi vil... Vi prøver i hvert fald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128