Bank - link til skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvorfor ikke bare give oplysningerne? Fornemmer en vis mistro?

Vi giver vores bank alt, de beder om, hvilket også bevirker, at de kontakter os for at tilbyde bedre renter, vejledning om investeringer og flere andre goder, - for dit vedkommende kunne det være, at bankens retningslinjer var blevet ændret, og at det derfor kunne være en hjælp for dig med en gennemgang på et tidspunkt (vi tilbydes i øvrigt både pensions- og forsikringsgennemgang med jævne mellemrum).

Nogle bankkunder har udgangspunktet, at hvis de blot kun bruger det, de tjener, så er alt godt, mens andre bruger alt og mere til, og banken vil rådgive til opsparing og/eller investering......men det er jo kun rådgivning, som man kan takke nej til, og det behøver ikke være en negativ ting, at banken ønsker opdaterede oplysninger.

Ja har en hvis mistro . Jeg har endnu aldrig oplevet at min bank gør noget for at hjælpe mig. Så ja sætter skam spørsmålstegn ved hvorfor de skal have de oplysninger. Har aldrig oplevet det før derfor spørg jeg om det er normalt. Så det tillader jeg mig hvis det er ok med dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

sandramor

Anonym skriver:

Ja har en hvis mistro . Jeg har endnu aldrig oplevet at min bank gør noget for at hjælpe mig. Så ja sætter skam spørsmålstegn ved hvorfor de skal have de oplysninger. Har aldrig oplevet det før derfor spørg jeg om det er normalt. Så det tillader jeg mig hvis det er ok med dig

haha cool svar

jeg har skisme heller aldrig oplevet at min bank ringer og hjælper mig eller liiiiige tilbyder mig mere i rente eller lignende

sååå forstår skam godt din mistro....  du skal ikke udlevere noget som helst som du ikke har lyst til færdig basta

Anmeld Citér

10. september 2015

sandramor

Anonym skriver:

og husk..... investeringer tjener du MÅSKE på............

banken tjener garanti på........ nægter at tro på at banken gør det for dine blå( eller grønne) øjnes skyld

bankverdenen er en hardcore business som alt anden inden for finansverdenen 

Anmeld Citér

10. september 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Så du gav dem ingen oplysninger ? Kan simpelthen ikke se hvad de skal bruge oplysninger til. Skal som sagt ikke have lavet lån, mine kontoer styre jeg selv uden problemer. Han sagde han skulle udregne mit rådighedsbeløb, sagde det havde jeg skam styr på så det behøvede han ikke. Han fik fortalt det skulle han, det var pålagt ham. Så tænker gør de det ved alle ??

Nope de fik ingenting! 

De skal ikke regne på noget somhelst du ikke har bedt om. De har intet at skulle med dine papirer

Anmeld Citér

10. september 2015

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

haha cool svar

jeg har skisme heller aldrig oplevet at min bank ringer og hjælper mig eller liiiiige tilbyder mig mere i rente eller lignende

sååå forstår skam godt din mistro....  du skal ikke udlevere noget som helst som du ikke har lyst til færdig basta

ha ha . Jeg sætter jo spørgsmålstegn fordi jeg ALDRIG har oplevet det før. Og kan se i linket der står til skal bruges ved f.eks kredit vurdering, men jeg skal ski ikke låne penge og har fuld ud styr på mine banksager så det behøver de ski ikke blande sig i.

Anmeld Citér

10. september 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Nope de fik ingenting! 

De skal ikke regne på noget somhelst du ikke har bedt om. De har intet at skulle med dine papirer

Det er nemlig lige præcis det. Jeg har ikke brug for at han regner på min rådighedsbeløb, det har jeg skam helt selv styr på. Og kan da virkelig ikke se så længe jeg kan finde ud af at administrere mine penge fornuftigt(og spare op) hvorfor skal han så til det

Anmeld Citér

10. september 2015

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

og husk..... investeringer tjener du MÅSKE på............

banken tjener garanti på........ nægter at tro på at banken gør det for dine blå( eller grønne) øjnes skyld

bankverdenen er en hardcore business som alt anden inden for finansverdenen 

Nemlig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.