Anonym skriver:
Så du gav dem ingen oplysninger ? Kan simpelthen ikke se hvad de skal bruge oplysninger til. Skal som sagt ikke have lavet lån, mine kontoer styre jeg selv uden problemer. Han sagde han skulle udregne mit rådighedsbeløb, sagde det havde jeg skam styr på så det behøvede han ikke. Han fik fortalt det skulle han, det var pålagt ham. Så tænker gør de det ved alle ??
Hvorfor ikke bare give oplysningerne? Fornemmer en vis mistro?
Vi giver vores bank alt, de beder om, hvilket også bevirker, at de kontakter os for at tilbyde bedre renter, vejledning om investeringer og flere andre goder, - for dit vedkommende kunne det være, at bankens retningslinjer var blevet ændret, og at det derfor kunne være en hjælp for dig med en gennemgang på et tidspunkt (vi tilbydes i øvrigt både pensions- og forsikringsgennemgang med jævne mellemrum).
Nogle bankkunder har udgangspunktet, at hvis de blot kun bruger det, de tjener, så er alt godt, mens andre bruger alt og mere til, og banken vil rådgive til opsparing og/eller investering......men det er jo kun rådgivning, som man kan takke nej til, og det behøver ikke være en negativ ting, at banken ønsker opdaterede oplysninger.
Anmeld
Citér