andre med dårlig tal men fået fine babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2015

Lisbeth1985

Jeg kender ikke noget til det, men vil bare lige give dig en

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

Anonym trådstarter

Jo flere positive kommentar jeg læser. jo mere rolig bliver jeg, men er så dårlig med at gå i uvished, 

det ene øjeblik ved jeg det hele går godt, til det næste øjeblik tænker jeg kun negativt, 

inden nakkefoldsscanning gik jeg med fornemmelse af at jeg ville ha termin den 20/3. igår fik jeg af vide at jeg har termin den 22/3, rimelig tæt på..

men her er min fornemmelse lidt blandet,  eller rettere den er 50% sikker på der intet er men den er også 50% sikker på der er noget galt. synes virkelig der er længe til jeg får svar, vil bare gerne ha de her forfærdelige dag overstået hurtigt

Anmeld Citér

10. september 2015

GUSO

Jeg fik tallet 1;25 og har en dejlig rask dreng eller dvs han er født med hjertefejl men det har jo intet med nakkefolden at gøre

Anmeld Citér

10. september 2015

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Godmorge. Derude..

Jeg var til nakkefoldsscanning igår og det gik ikke som forventet. Tallene hedder 1:228.. Nå men nakkefolden var hel fin . det er den doubletest som træk ned ��. Jeg fik tilbudt enden NIPT. Moderkageprøve. Jordemoderen rådet mig til at tage NIPT da hun var ret sikker på baby har det godt. Hun virkede i hvert fald positiv om baby ikke fejler noget..... Og er 23

Nogen der har haft en dårlig doubletest men fin nakkefold der endte med at få gode svar fra dem NIPT

I 2010 fik jeg 1:1926

Her i 2015 fik jeg 1:244

Og vi fik en velskabt pige  vi fravalgte moderkageprøven (i samråd med overjordemoderen - hun rådede os til ikke at tage den, da hun kunne få tallet op på 1:1564 ved at tage tallene med fra 2010)

Billede er Liva - 10 marts 2015

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.