andre med dårlig tal men fået fine babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.731 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. september 2015

Anonym trådstarter

Godmorge. Derude..

Jeg var til nakkefoldsscanning igår og det gik ikke som forventet. Tallene hedder 1:228.. Nå men nakkefolden var hel fin . det er den doubletest som træk ned ��. Jeg fik tilbudt enden NIPT. Moderkageprøve. Jordemoderen rådet mig til at tage NIPT da hun var ret sikker på baby har det godt. Hun virkede i hvert fald positiv om baby ikke fejler noget..... Og er 23

Nogen der har haft en dårlig doubletest men fin nakkefold der endte med at få gode svar fra dem NIPT

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

Mortilsnart4

Jeg fik dårlige tal 1:65

fik lavet moderkage prøve 

blev ringet op to dage efter vi havde en sund og rask baby pige i maven 

kh Tanja 

Anmeld Citér

10. september 2015

Anonym trådstarter

Så du mener der er ok chance for baby her er fin

Anmeld Citér

10. september 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Så du mener der er ok chance for baby her er fin

Der er en god chance især fordi det er blodprøverne og ikke nakkefolden der slog ud på testen

Min sviger datter på dengang 18 fik et der hed 1:31 pga blodprøverne og han er sund og rask . 

Anmeld Citér

10. september 2015

Anonym trådstarter

Det giver mig mere ro . må de næste 14 dage gå hurtigt.

Anmeld Citér

10. september 2015

anonym12

risikoen er ca. 0,5% for at fostret har en kromosom fejl, så forsøg ikke at gå helt ned over det. Jeg ved godt det er svært når der måske er noget galt med ens baby, men den er sandsynligvis rask.

min veninde havde tallenen 1:7 og han er sund og rask. 

Anmeld Citér

10. september 2015

Anonym trådstarter

ja, jeg håber i hvert fald for det bedste, og indtil da må jeg få vente tiden til at gå. også ligge min bekymring lidt på hylden for har en dreng på 2 år som har brug for mig, så må jeg være ked og nedtrykt når han sover eller er i dagplejen ... også være glad når han er tilstedet. ,

Anmeld Citér

10. september 2015

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Godmorge. Derude..

Jeg var til nakkefoldsscanning igår og det gik ikke som forventet. Tallene hedder 1:228.. Nå men nakkefolden var hel fin . det er den doubletest som træk ned ��. Jeg fik tilbudt enden NIPT. Moderkageprøve. Jordemoderen rådet mig til at tage NIPT da hun var ret sikker på baby har det godt. Hun virkede i hvert fald positiv om baby ikke fejler noget..... Og er 23

Nogen der har haft en dårlig doubletest men fin nakkefold der endte med at få gode svar fra dem NIPT

Hej med dig.

min veninde havde 1:hundredenoget i begge sine graviditeter og begge børn er sunde og raske. Deres nakkefold så også fin ud. 

Anmeld Citér

10. september 2015

modesty

Anonym skriver:

Godmorge. Derude..

Statistisk set har 227 ud af 228 kvinder som har fået samme tal som dig, fået en fin baby ud af det. Sandsynligheden for at din baby har Downs er under 0,5% 

Anmeld Citér

10. september 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Godmorge. Derude..

Jeg fik 1:57 alene på alder, korrigeret uden alder 1:243.

Fik foretaget en Harmony (næsten identisk med Nifty), og vi fik svar efter 10 dage, og vi fik et sundt og raskt barn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.