En der er rutineret i sædkvalitet? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2015

esioul

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Du har ret i din tolkning

Mente nok det var sådan. Men det er tit forklaret så indviklet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

nu er det også lidt siden jeg så sådan en, og vores egen læge kunne heller ikke tyde den, da min mand fik at vide at "der var noget galt"..

Vores fertilitets læge kunne så fortælle at der var flere ting galt..

1. nedsat sædkvalitet, ( han har haft alt imellem 6-35 mill når sæden var oprenset..

2. de svømmede langsomt

3. deres "hoveder" var ikke stærke nok til at trænge ind i et æg

4. han dannede antistoffer i hans sædvæske, så han mere eller mindre slog sine egne soldater ihjel

Vi blev insemineret 4 gange, uden held, og ja som jeg har fortalt før, så opdagede jeg at jeg var gravid, 5 dage efter vi var startet op med første IVF forsøg. Ud fra alle de ting regnede vi med at det var svært for at os, men nu har jeg altså min datter fra oktober 13 og min søn fra juli 15, samt at jeg havde en MA i 11, alle tre gange naturlig gravid på trods af en jævn dårlig sædkvalitet. ( bare for igen at sige, det KAN lykkes på naturlig vis, også når man mindst venter det, og jeg er altså en gammel kone på 38 år

skal i have første forsøg her til oktober??? eller er det en samtale i skal til?? Håber det går godt med vægttabet, så i kan komme i gang igen... 

Anmeld Citér

10. september 2015

grinny

Inger skriver:

nu er det også lidt siden jeg så sådan en, og vores egen læge kunne heller ikke tyde den, da min mand fik at vide at "der var noget galt"..

Vores fertilitets læge kunne så fortælle at der var flere ting galt..

1. nedsat sædkvalitet, ( han har haft alt imellem 6-35 mill når sæden var oprenset..

2. de svømmede langsomt

3. deres "hoveder" var ikke stærke nok til at trænge ind i et æg

4. han dannede antistoffer i hans sædvæske, så han mere eller mindre slog sine egne soldater ihjel

Vi blev insemineret 4 gange, uden held, og ja som jeg har fortalt før, så opdagede jeg at jeg var gravid, 5 dage efter vi var startet op med første IVF forsøg. Ud fra alle de ting regnede vi med at det var svært for at os, men nu har jeg altså min datter fra oktober 13 og min søn fra juli 15, samt at jeg havde en MA i 11, alle tre gange naturlig gravid på trods af en jævn dårlig sædkvalitet. ( bare for igen at sige, det KAN lykkes på naturlig vis, også når man mindst venter det, og jeg er altså en gammel kone på 38 år

skal i have første forsøg her til oktober??? eller er det en samtale i skal til?? Håber det går godt med vægttabet, så i kan komme i gang igen... 

Jeg har mere eller mindre opgivet alt der hedder naturligt gravid  Men okay, jeg har nok også bare mistet troen på alt omkring graviditet/baby, er endda begyndt at overveje "talen" til den dag hvor vi vælger at stoppe helt - ja, troen er desværre væk  Jeg håber at den kommer tilbage, men lige nu tænker jeg kun på hvordan livet bliver uden børn! 

Puha, depri alligevel!

Nå, men vi skal til en midtvejssamtale den 2/10. Indtil videre har jeg tabt 11,5 kg, men det er gået i stå lige i øjeblikket så den har ikke rykket i en lille uge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.