Her startede det med jeg troede vandet gik tirsdag morgen, på mon fødselsdag, 41+2, men kom på fødegangen og det var ikke helt gået eller sådan noget. Men hun lavede en hindeløsning på mig, og jeg tog hjem. (Der skønnede de min datter til ihvertfald at veje over 4 kg)
Vi fik svigerfamilien til spisning om aftenen, og jeg havde virkelig hårde plukveer, så svigermor var sikker på at det snart var nu, men der skete ingenting. (Jeg havde også sagt jeg ville ha min fødselsdag for mig selv
)
Onsdag morgen sku jeg ud at tisse, men nåede kun lige at komme ud på gulvet, så gik vandet ellers lige midt i soveværelset
ringede til FG som ville ha mig tjekket kl 14, men havde ikke andet end plukkeveer så det passede mig fint.
Vi skulle holde min fødselsdag der, for min familie, og jeg havde glædet mig helt vildt. Så vi tog ud og handle og købte kager osv, inden vi tog på FG til tjek. Jeg havde godt nok lidt svært ved at gå rundt i Superbest, skulle ihvertfald holde mange pauser, men jeg var fast besluttet på at sku hjem og holde min fødselsdag med en masse lækre kager.
Da vi så kommer på FG og jeg bliver tjekket, får jeg af vide jeg er 4 cm åben, så jeg måtte ikke tage hjem. Og så tudede jeg ellers, for jeg ville hjem og ha kage og gaver 
måtte jo så sende manden hjem med kagerne, for hvis ikke jeg ku få dem der, sku de ihvertfald ikke smides ud! Vi ringede til min familie og sagde de selv måtte komme og spise kage, og lave kaffe, min mor og mindste lillebror sku alligevel passe vores hund, så det passede fint.
Så efter lidt komplikationer med at tøsen ikke ville glide ordentligt ned men trykkede på nogle knogler istedet - som er de værste smerter jeg nogensinde har prøvet - og en epidural kom der endelig presseveer kl 22. Fik af vide 22.45 at hun skulle være ude inden kl 23 ellers var det kejseesnit, så ud kom hun, kl 22.50, 49 cm og 3220 gram. Så jeg mente jo at de skyldte mig kage fordi de havde gættet så meget forkert.