Hvordan startede jeres fødsler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.625 visninger
16 svar
8 synes godt om
8. september 2015

heldyr

Jeg er idag 37+1, har barsel og alt er klar til bebs! Så jeg bruger min tid på at hygge mig og slappe af  

Jeg tænkte at jeg ville oprette en tråd hvor i kan fortælle optakten til jeres fødsler og om i havde en idé om at der snart ville gå igang

Jeg har overhovedet ingen tegn overhovedet, jeg har lidt influenza symptomer og er bare træt, det er den eneste forskel, har ikke engang de vilde plukveer! Får menstruationssmerter engang i mellem hvilket nok er livmoderen der arbejder lidt

God dag!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

MorTil3+

Havde mange plukkeveer ved alle tre graviditeter. Men alle 3 fødsler er startet med at vandet gik og så gik det ret stærkt derfra. Havde ingen ellers ingen ide om at det var nu før vandet gik da de alle 3 er født før termin så det kom nærmest som et chok.

Anmeld Citér

8. september 2015

heldyr

MorTil3+ skriver:

Havde mange plukkeveer ved alle tre graviditeter. Men alle 3 fødsler er startet med at vandet gik og så gik det ret stærkt derfra. Havde ingen ellers ingen ide om at det var nu før vandet gik da de alle 3 er født før termin så det kom nærmest som et chok.

Min mors vand er også gået ved begge hendes fødsler, så det bliver spændende at se hvordan min fødsel starter

Anmeld Citér

8. september 2015

Misser1989

Første gang begyndte vandet at sive kl 8 om morgen, uge 36+1. Havde født kl 21:44. Dreng 3255 gram og 52 cm. Var indlagt 15 dage. 

Anden en gang gik vandet i en kæmpe skylle kl 8 om morgen, uge 39+1. Havde født kl 15:04. Dreng 3060 gram og 50 cm. Tog hjem 2 timer efter fødslen. 

Rigtig god fødsel 

Anmeld Citér

8. september 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

jeg vågnede kl 6 om morgenen og havde ondt i maven. Ikke veer... Men der gik ikke så længe så kom veerne.  

havde haft plukveer om aftenen og mit vand sivede åbenbart også

Anmeld Citér

8. september 2015

heldyr

Saphiira skriver:

jeg vågnede kl 6 om morgenen og havde ondt i maven. Ikke veer... Men der gik ikke så længe så kom veerne.  

havde haft plukveer om aftenen og mit vand sivede åbenbart også

Kan man ikke godt tro at det ikke er fostervand når det kun siver lidt? 

Synes det er så spændende sådan noget

Anmeld Citér

8. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Første gang startede det med veer 40+2 og fødte ved aks 40+4

anden gang blev jeg sat igang med ballonkateter 41+2 og fødte vaginalt 41+3  

Anmeld Citér

8. september 2015

Diosa85

heldyr skriver:

Jeg er idag 37+1, har barsel og alt er klar til bebs! Så jeg bruger min tid på at hygge mig og slappe af  

Jeg tænkte at jeg ville oprette en tråd hvor i kan fortælle optakten til jeres fødsler og om i havde en idé om at der snart ville gå igang

Jeg har overhovedet ingen tegn overhovedet, jeg har lidt influenza symptomer og er bare træt, det er den eneste forskel, har ikke engang de vilde plukveer! Får menstruationssmerter engang i mellem hvilket nok er livmoderen der arbejder lidt

God dag!  

Jeg fik veer 

ej m slimproppen gik om morgenen. Og sen eftermiddag gik jeg en lang hyggetur med kæresten hvor det begyndte at rumsterer meget i maven. Hen på aftenen blev det nærmere mavekneb også blev det regelmæssigt kl 21 med veer. 21 timer efter fødte jeg 

Anmeld Citér

8. september 2015

Anna2706

Jeg havde absolut ingen tegn til at det skulle starte, havde plukveer men ikke mere end normalt :-) Min fødsel startede med lette veer en tirsdag aften kl 20.

Først troede jeg faktisk bare det var fordi jeg skulle på wc, at jeg havde ondt i maven, men efter lidt tid blev jeg opmærksom på, at smerterne kom regelmæssigt og ja så var det veer :-) De var meget regelmæssige og jeg åbnede mig meget hurtigt i starten, hvor det så tog lidt længere tid med de sidste 3 cm. 

18 timer senere kom vores søn til verden, uden komplikationer :-) 

Held og lykke når det bliver din tur :-)

Anmeld Citér

8. september 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Kan man ikke godt tro at det ikke er fostervand når det kun siver lidt? 

Synes det er så spændende sådan noget

Jo. jeg havde været afsted en gang (nogle uger før) hvor jeg blev scannet fordi de skulle være sikre på det ikke var vandet. Det var det så heller ikke  men der fik jeg at vide at jeg skulle tage bind på, så de kunne vurdere hvor meget der var kommet. 

Jeg havde veer i 20 min fra de begyndte. Så havde jeg presseveer. 3 timer i alt tog det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.