Mom2beIhope skriver:
Tak Oddi og Chellie 
Kan slet ikke forstå det - det gik hurtigt, men det er jo bare dejligt 
Jeg har købt folinsyre så dem må jeg igang med nu da 
Jeg synes selv at jeg spiser varieret og sundt så det skal jeg bare blive ved med - det er ikke et problem :-)
Hvad med makeup, parfume, hårfarvning osv? Synes ofte at gravide ikke bruger dette?
Mht. Makeup, parfume, hårfarvning osv.så er det lidt op til dig selv hvad du har det bedst med.
Man ved, at man ved at undgå parfume og farvestoffer i graviditeten kan forebygge asta og allergier - men hvor fanatisk man er er op til en selv.
Jeg brugte en del make up før - men bruger pt. kun lidt mascare fra Nilens jord når jeg skal se pæn ud. Det har jeg det bedst med. Jeg bruger slet ikke parfume når jeg er gravid. Shampoo, deo, balsam osv, udskiftede jeg med parfumefri - men altså, det er ikke sådan at jeg er fanatisk - jeg kan godt finde på at bruge en alm balsam hvis den parfumefri er tom..
Og så køber vi altid neutral vaskemiddel..
Hårfarvning kunne jeg aldrig drømme om under graviditet.
Men igen, alle de har forhold er lidt op til hvad man selv føler for. Man kan være fanatisk - mere løs eller en mellemting.
Der er jo ikke noget man " ikke " må som gravid - alt er anbefalinger, og hvilke man vil følge er så egentlig lidt op til en selv.
Anmeld
Citér