justice skriver:
jeg er også drømmeren der tænkte 1) karriere 2) bryllup 3) børn - men sådan skulle det slet ikke være... nu venter jeg mig og faderen skred i svinget for han vil ikke have noget med mig eller barnet at gøre, men vil hellere passe sig selv og er stadig total ligeglad med hvad der sker med hans barn inde i mig - men graviditeten var også en ups'er idet han altid lovede mig han passede på for jeg var begyndt at få kvalme og grim krop af ppillerne så dem havde jeg sagt de var lagt til side.
Nu må jeg så se frem til den sværeste tid nogensinde - at skulle være nybagt mord for første gang med alene om det hele - ikke engang gaver vil han give til den lille....
Så hvis nu min drømme gik som de burde - og jeg havde en karriere først ville jeg ikke have noget imod være alene mor - men hvad med nu?? Når jeg er arbejdsløs, single men stadig gravid? Så ville jeg nok foretrække at få brystkraften hvis det var skæbnen, og vente med få børn til min egen lykke med giftemål eller god kæreste var på plads - brysterne er alligevel ikke til andet gavn end tiltrække andre fyre og amme. 
Børn kommer sjældent når det passer fuldstændigt i ens liv....jeg er kommende selvvalgt enlig mor og selvom jeg nok havde foretrukket, at få mit barn sammen med en mand så blev ikke bare ikke sådan og det er helt i orden også. Jeg er bare så glad for at være gravid

Din exkæreste lyder som noget af en skid og jeg forstår fuldt ud at det er en stor skuffelse og et chok, at han reagerer på den umodne måde.
Men helt ærligt, så har han jo et medansvar når han fravælger kondomet selvom han ved, at du ikke brugte noget...hmmm
Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke med din graviditet og dit lille barn. Håber at tingene flasker sig for dig

Knus Dorthe
Anmeld