Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louisenv90 skriver: Jeg kommer lige med en opdatering... Da jeg i min angst for det værste svar, har søgt side op og side ned på Google for at finde nogen i samme situation eller andet beroligende, er jeg stødt på mange tråde rundt omkring der omhandler dette emne.. Det var ganske hjælpsommeligt at læse om andre i ligende situationer osv osv.. Men det ærgerlige var at de fleste ikke var kommet med en opdatering på hvordan det siden hen var gået , så det kunne man kun prøve at gætte dig til Derfor skriver jeg lige at jeg har fået svar på biopsien og det var ganske ufarligt... En simpel bindevævsknude Skønt og herligt!! Mange tak for jeres svar.. Så nu kan andre , hvis det sgu ske kigge i den her tråd og se at selvom man med stor angst og bekymring kan få et dejligt svar
Jeg kommer lige med en opdatering...
Da jeg i min angst for det værste svar, har søgt side op og side ned på Google for at finde nogen i samme situation eller andet beroligende, er jeg stødt på mange tråde rundt omkring der omhandler dette emne..
Det var ganske hjælpsommeligt at læse om andre i ligende situationer osv osv.. Men det ærgerlige var at de fleste ikke var kommet med en opdatering på hvordan det siden hen var gået , så det kunne man kun prøve at gætte dig til
Derfor skriver jeg lige at jeg har fået svar på biopsien og det var ganske ufarligt... En simpel bindevævsknude Skønt og herligt!! Mange tak for jeres svar.. Så nu kan andre , hvis det sgu ske kigge i den her tråd og se at selvom man med stor angst og bekymring kan få et dejligt svar
Sikke et fantastisk svar - jeg er så glad på dine vegne Nu kan du nyde din graviditet til fulde
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128