Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjææææælp! Jeg har fundet en knude nederst i mit venstre bryst, og har derfor været til ultralyd og efterfølgende fået foretaget en biopsi.. Jeg er såååå bange.. venter nu på svar... Er der nogen der har prøvet noget ligende ?!!! Hvor svaret var positivt... Knus en meget bange og ulykkelig gravid
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Både min veninde og svigermor har prøvet det, og der har intet været
krydser fingre for at der heller ikke er hos dig
Ja og det var en indkapslet mælkeknude.
Ved godt det er svært ,men træk vejret dybt og husk at brystkræft er sjældent i de yngre år hvis man ikke er arvelige betinget
For det meste er det heldigvis harmløst .
Håber det bedste for dig & har selv vært det igennem & heldigvis var der ikke noget..
Knus
hej søde du....
Jeg kan godt huske de følelser der går igennem en efter sådan en omgang og mens man venter på svar.....
jeg var i okt. 2014 selv igennem hele baduljen med mammografi og biopsi... og den uge jeg skulle vente var simpelthen ulidelig!!!
hold nu op jeg tænkte mange tanker!! det du skal huske at tænke på at heldigvis i langt de fleste tilfælde er det ganske harmløst!!.. nu så jeg ikke hvor gammel du var? Men hvis du er forholdsvis ung er oddsene også med dig.....
i Mit tilfælde viste det sig at den knude jeg havde var en ganske harmløs bindevævsknude....
er sikker på det nok skal gå godt... men ved ventetiden er svær....
Louisenv90 skriver: Hjææææælp! Jeg har fundet en knude nederst i mit venstre bryst, og har derfor været til ultralyd og efterfølgende fået foretaget en biopsi.. Jeg er såååå bange.. venter nu på svar... Er der nogen der har prøvet noget ligende ?!!! Hvor svaret var positivt... Knus en meget bange og ulykkelig gravid
Jeg har også en knude nederst i venstre bryst, det er heldigvis en godartet, i mit tilfælde vil det sige en fedt knude. Indtil videre vil jeg ikke opereres (jeg er også gravid) men skal selvfølgelig sige til hvis den vokser eller forandre sig.
tak for jeres svar.. Det hjælper lidt at hører andre har prøvet noget ligende og det ikke var brystkræft... Er der nogen af jer hvor det var en grovnåls biopsi? Jeg prøver så vidt muligt at styrer tankerne, men når man har en dreng på 4 år og en til på vej er det bare så svært og hårdt at tænke på det værste udfald..
sandramor skriver: hej søde du.... Jeg kan godt huske de følelser der går igennem en efter sådan en omgang og mens man venter på svar..... jeg var i okt. 2014 selv igennem hele baduljen med mammografi og biopsi... og den uge jeg skulle vente var simpelthen ulidelig!!! hold nu op jeg tænkte mange tanker!! det du skal huske at tænke på at heldigvis i langt de fleste tilfælde er det ganske harmløst!!.. nu så jeg ikke hvor gammel du var? Men hvis du er forholdsvis ung er oddsene også med dig..... i Mit tilfælde viste det sig at den knude jeg havde var en ganske harmløs bindevævsknude.... er sikker på det nok skal gå godt... men ved ventetiden er svær....
Mange tak for dit svar.. det er rigtig rart at høre der er nogen der har prøvet det samme med et godt udfald.. Det hjælper lidt.. det er en rigtig rigtig svær ventetid.. Var det en grovnåls biopsi du fik?
Louisenv90 skriver: Mange tak for dit svar.. det er rigtig rart at høre der er nogen der har prøvet det samme med et godt udfald.. Det hjælper lidt.. det er en rigtig rigtig svær ventetid.. Var det en grovnåls biopsi du fik?
ja ventetiden er simepelthen forfærdelig..... men ja langt de fleste ender heldigvis med et positivt svar....
nu så jeg lige din alder og med den alder tror jeg bestemt ikke du skal være bekymret.... jeg har selv arbejdet med brystkræft ramte kvinder og har endnu aldrig set en i din alder med brystkræft....... dermed ikke sagt at de ikke findes men chancen for at du har brystkræft er minimal husk på det
Ja det var en ordentlig Børge af en nål... den sagde en forfærdelig høj lyd da han skød nålen ind iiiiihh ikke særlig rart og var ret øm efterfølgende...
Jeg kommer lige med en opdatering...
Da jeg i min angst for det værste svar, har søgt side op og side ned på Google for at finde nogen i samme situation eller andet beroligende, er jeg stødt på mange tråde rundt omkring der omhandler dette emne..
Det var ganske hjælpsommeligt at læse om andre i ligende situationer osv osv.. Men det ærgerlige var at de fleste ikke var kommet med en opdatering på hvordan det siden hen var gået , så det kunne man kun prøve at gætte dig til
Derfor skriver jeg lige at jeg har fået svar på biopsien og det var ganske ufarligt... En simpel bindevævsknude Skønt og herligt!! Mange tak for jeres svar.. Så nu kan andre , hvis det sgu ske kigge i den her tråd og se at selvom man med stor angst og bekymring kan få et dejligt svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128