hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Hvis du gerne vil gøre noget, så tal med hende...sig der kører rygter om at de snyder, hvilket der jo også gør. Så har hun en mulighed for lige at stoppe op og tænke om det hun gør er ok.
Jeg synes bestemt ikke det er ok og kan virkelig blive gal over at mennesker udnytter det net vi i DK har og som gør at jeg og mange andre fattige enlige mødre kan overleve og leve bedre end hvis ikke der var denne hjælp.
Men jeg ville ikkr inge til kommunen...men gå til kvinden.
Knus Eva.

Og så vil jeg sige at hvis du beslutter dig for at ringe, jamen så kan du altså være anonym, ingen der behøves vide det er dig, bare lige så du ikke går og tror at kommunen bare ævler løs om hvem der ringede.

Men  tag en snak som der nævnes her, med  hende du nævner i dit indlæg.
Hader selv folk der snyder på den måde, bor nogen her tæt ved os, de snyder på det groveste og er mange der ved det og er kun et spørgsmål om tid før det bliver opdaget og så vil jeg sgu nødig  være dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

christina2412

suanne85 skriver:

Og så vil jeg sige at hvis du beslutter dig for at ringe, jamen så kan du altså være anonym, ingen der behøves vide det er dig, bare lige så du ikke går og tror at kommunen bare ævler løs om hvem der ringede.

Men  tag en snak som der nævnes her, med  hende du nævner i dit indlæg.
Hader selv folk der snyder på den måde, bor nogen her tæt ved os, de snyder på det groveste og er mange der ved det og er kun et spørgsmål om tid før det bliver opdaget og så vil jeg sgu nødig  være dem

jamen selvom jeg er anonym ved de med 100 %, at det er mig, fordi jeg har sagt til dem før, at opdager jeg det igen melder jeg dem. jeg er nu ligeglad med dem, det er mere kontakten til deres børn jeg nødig vil undværre.

må prøve, at se tiden lidt and opdager kommunen det ikke selv, må jeg tage det op til overvejelse igen, for er så gal inde i mit hovede, at nogen folk gør sådan noget.

vi kan få så meget hjælp her i dk, så behøver man ikke snyde systemet sådan.

christina 32+0

Anmeld

17. september 2009

Vingummien

christina2412 skriver:

jamen selvom jeg er anonym ved de med 100 %, at det er mig, fordi jeg har sagt til dem før, at opdager jeg det igen melder jeg dem. jeg er nu ligeglad med dem, det er mere kontakten til deres børn jeg nødig vil undværre.

må prøve, at se tiden lidt and opdager kommunen det ikke selv, må jeg tage det op til overvejelse igen, for er så gal inde i mit hovede, at nogen folk gør sådan noget.

vi kan få så meget hjælp her i dk, så behøver man ikke snyde systemet sådan.

christina 32+0

Kan jo være andre der ved det, kan man næsten ikke undgå, naboer er sgu så nysgerrige hehe.

Men ja, man kan næsten få i hoved og røv, men nogen folk er sgu så griske altså.
Det der kan irritere en mest er nok at man selv sidder og lever ligge knap nok med de penge man får og så sidder der sådan nogle der lever i luksus pga de snyder

Anmeld

17. september 2009

christina2412

suanne85 skriver:

Kan jo være andre der ved det, kan man næsten ikke undgå, naboer er sgu så nysgerrige hehe.

Men ja, man kan næsten få i hoved og røv, men nogen folk er sgu så griske altså.
Det der kan irritere en mest er nok at man selv sidder og lever ligge knap nok med de penge man får og så sidder der sådan nogle der lever i luksus pga de snyder

ja lige nøjagtig  tænk på de folk der kun lige kan få det til, at løbe rundt, vende hver 25 øre. og så er der sådan nogen mennersker, der bare ALDRIG kan få nok.
det er bare så sørgeligt.

christina 32+0

Anmeld

17. september 2009

Vingummien

christina2412 skriver:

ja lige nøjagtig  tænk på de folk der kun lige kan få det til, at løbe rundt, vende hver 25 øre. og så er der sådan nogen mennersker, der bare ALDRIG kan få nok.
det er bare så sørgeligt.

christina 32+0

Ja var tæt på at ringe til kommunen her i sommers for dem her tæt på os som snyder, moren fik en gratis ferie med børnene pga hun var alene mor med dem osv, de skulle bare vide. Nårh ja og så ville hun have børnenes far med.... Hmmm

Anmeld

17. september 2009

Nemesis

altså du er bange for at miste kontakte til børnene HVIS du anmelder dem...men hvis kommunen selv finder ud af det, naboerne anmelder eller institutionen eller en helt 4..vil de så ikke stadig tro det er dig, hvorved du mister kontakten til de børn??
Det eneste det kræver er jo en anonym meddelse, endten på skrift eller pr. tlf og så kan du jo stå nok så meget og sige " det var altså ikke mig"

Men hvis du inderst inde synes det er for meget det de gør så følg dit hjerte!

Sisse

Anmeld

17. september 2009

qp

ja det ved jeg godt. men han har ukendt adresse, og ALLE hans ting står ved hende, såååå han overnatter der ikke bare han bor der.
men jeg vil prøve, at tage en snak med dem igen, og håbe på de får øjene op for hvad de har gang i.

christina 32 uger henne.

Javel ja! Men... Altsåååh... du er 32 uger henne i din graviditet, burde du ikke tænke på dig selv istedet fremfor, at bekymre dig om en veninde som laver økonomisk svindel? - Jeg mener... det har du jo masser af tid til, at finde ud af om hun gør senere hen. Og er det ikke lidt, at "skabe unødvendig drama" når man jo ikke er helt sikker på hvordan tingene hænger sammen?  

Anmeld

17. september 2009

anna-jonas

Eva skriver:

Hvis du gerne vil gøre noget, så tal med hende...sig der kører rygter om at de snyder, hvilket der jo også gør. Så har hun en mulighed for lige at stoppe op og tænke om det hun gør er ok.
Jeg synes bestemt ikke det er ok og kan virkelig blive gal over at mennesker udnytter det net vi i DK har og som gør at jeg og mange andre fattige enlige mødre kan overleve og leve bedre end hvis ikke der var denne hjælp.
Men jeg ville ikkr inge til kommunen...men gå til kvinden.
Knus Eva.

Enig................det er bedre at gøre dem opmærksom på mistanken......................end at melde dem.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.