hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. september 2009

christina2412

jeg har en rimelig stor mistanke om, at en i min familie snyder det offenlige.
ved, at kæresten ikke har adresse ved hende. og deres børn har adresse hos hende, og hun derved får forhøjet børnetilskud osv.

Jeg har personligt meget svært ved, at folk gør sådan noget, og overvejer meget, at ringe til kommunen, men ved også samtidig med, at det kommer til, at koste mig kontakten til dem, og ikke mindst deres børn jo.

har på et tidspunkt sagt til dem, at jeg melder dem, hvis jeg finder ud af det, fordi jeg ved de gjorde det for nogen år siden også.

hvad ville i gøre i sådan en sitruation??

christina 32 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

sarahb

jeg ville blande mig udenom.
De skal nok finde ud af det på et tidspunkt.

Anmeld

17. september 2009

frk Jensen

sarahb skriver:

Yes jeg ville også blande mig udenom... Kommunen skal nok selv finde ud af det på et tidspunkt..

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

Det svier jo til din families røv i sidste ende...

Anmeld

17. september 2009

malou

sarahb skriver:

Enig....

Anmeld

17. september 2009

christina2412

okay det gør jeg så  har det bare sådan det er vi andre der er med til, at betale for deres snyd og bedrag. tak for jeres svar

christina 32 uger henne

Anmeld

17. september 2009

Honningblomst

christina2412 skriver:

okay det gør jeg så  har det bare sådan det er vi andre der er med til, at betale for deres snyd og bedrag. tak for jeres svar

christina 32 uger henne

Hvis du gerne vil gøre noget, så tal med hende...sig der kører rygter om at de snyder, hvilket der jo også gør. Så har hun en mulighed for lige at stoppe op og tænke om det hun gør er ok.
Jeg synes bestemt ikke det er ok og kan virkelig blive gal over at mennesker udnytter det net vi i DK har og som gør at jeg og mange andre fattige enlige mødre kan overleve og leve bedre end hvis ikke der var denne hjælp.
Men jeg ville ikkr inge til kommunen...men gå til kvinden.
Knus Eva.

Anmeld

17. september 2009

qp

Man kan altså godt have en kæreste der overnatter hos en stort set hver nat uden, at man nødvendigvis bor sammen?  
Han må jo have adresse et andet sted så? Hvad med alle hans ting, hvor er de henne? 

Anmeld

17. september 2009

christina2412

qp skriver:

Man kan altså godt have en kæreste der overnatter hos en stort set hver nat uden, at man nødvendigvis bor sammen?  
Han må jo have adresse et andet sted så? Hvad med alle hans ting, hvor er de henne? 

ja det ved jeg godt. men han har ukendt adresse, og ALLE hans ting står ved hende, såååå han overnatter der ikke bare han bor der.
men jeg vil prøve, at tage en snak med dem igen, og håbe på de får øjene op for hvad de har gang i.

christina 32 uger henne.

Anmeld

17. september 2009

Vingummien

qp skriver:

er faktisk regler for det. Mener det er hvis du tilbringer over 3 uger om måned ved en bestemt person så kan den person der står for lejligheden ikke  få tilskud osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.