Har du mistet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2015

lineog4

Har ikke mistet i graviditeten, men har mistet efter fødslen.

dog tror jeg, at jeg har haft nogle biokemiske graviditeter hvor mens kom op til en uge for sent og var lidt kraftigere end normalt - men havde jo ikke testet, så ved det ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

fresia

Profilbillede for fresia

Mistet to gange. Hhv uge 14 og uge 6. 

Men har så også en dejlig datter 

Anmeld Citér

5. september 2015

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Mistet to gange. Hhv uge 14 og uge 6. 

Men har så også en dejlig datter 

Årh uge 14  

Anmeld Citér

5. september 2015

Lisbeth1985

Jeg mistede i uge 8 i april. Jeg har igår fået en positiv blodprøve:-) Lægen har sagt til os,at ca. 20 % af alle graviditeter går til inden uge 12,hvilket jo heldigvis betyder at 80 % ender med fødsler:-) 

Anmeld Citér

5. september 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg mistede i uge 8 i april. Jeg har igår fået en positiv blodprøve:-) Lægen har sagt til os,at ca. 20 % af alle graviditeter går til inden uge 12,hvilket jo heldigvis betyder at 80 % ender med fødsler:-) 

Øv uge 8 er også bare langt. Er filme svært at forestille sig at gå og glæde sig til den lille purk i flere uger og så pludselig bare slut 

Anmeld Citér

5. september 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Øv uge 8 er også bare langt. Er filme svært at forestille sig at gå og glæde sig til den lille purk i flere uger og så pludselig bare slut 

Det var ganske forfærdeligt!! Men vi er nødt til at tro på,at vi rammer de 80 % denne gang:-)

Anmeld Citér

5. september 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det var ganske forfærdeligt!! Men vi er nødt til at tro på,at vi rammer de 80 % denne gang:-)

Kan jeg godt forstå! Krydser for jer! 

Og ja man kan kun håbe og tænke positivt. Men hvor er det forfærdeligt så mange der skal gå igennem det at miste

Anmeld Citér

6. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber VIRKELIG ikke at nogen tager tråden her ilde op, men venter barn nr 2, og er bange for at turde tro på at heller intet sker denne gang, når man nu hører SÅ mange herinde der desværre har mistet før uge 12.  

Så det var egentlig for at høre hvor "normalt" det var at miste....

Jeg mistede forrige år. Jeg vidste ikke jeg var gravid og vi havde faktisk heller ikke prøvet at blive det. Men jeg vågner en nat med mange mange smerter. Græd nærmest. Og da jeg rejste mig første gang kunne jeg mærke noget faldt ud af mig. Da jeg gik på wc var det en meget stort klump. Så var ikke i tvivl. Der gik en time og så var det samme smerte igen. Oh samme ting der gentog sig. Og derefter havde jeg kun lidt smerter og blødte lidt. 

Vi havde heldigvis inden det skete fået en velskabt pige. Men vi begyndte sidste år for alvor at prøve men ingenting er sket. Nu håbet jeg den er der denne gang. Skal teste på tirsdag

Anmeld Citér

6. september 2015

Anonym

Jeg venter nr 3 og har aldrig mistet (7,9,13). jeg har også virkelig svært ved at forstå at jeg kan være så heldig ikke at have prøvet at miste. 

Men prøv at nyd du er gravid, og at du måske er ligeså heldig som mig, slet ikke at prøve og miste 

Ved godt det kan være svært at nyde de første 12 uger  

Anmeld Citér

6. september 2015

namaha

Anonym skriver:

Jeg håber VIRKELIG ikke at nogen tager tråden her ilde op, men venter barn nr 2, og er bange for at turde tro på at heller intet sker denne gang, når man nu hører SÅ mange herinde der desværre har mistet før uge 12.  

Så det var egentlig for at høre hvor "normalt" det var at miste....

Jeg mistede et barn i uge 5 i november sidste år.

jeg blev dog gravid igen måneden efter (december) og har nu en sund og rask datter på 6 uger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.