Motion og ivf/icsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg har oplevet ret forskellige instrukser, alt efter behandlingssted. De fleste siger god for at fortsætte med den mængde man er vant til, dog uden at presse sig selv til ydergrænsen, som jeg ellers godt kan lide. Jeg synes tit at det har givet dig selv, da jeg ikke har haft lyst efter ÆO. 

På Trianglen fik jeg dog denne gang råd om at nøjes med meget mild motion og undgå svømning så længe jeg brugte Lutinus. Jeg blev så efterfølgende overstimuleret og kunne derved alligevek intet lave - så jeg har ligget helt stille og fik først i 7.-8. uge langsomt startet op med lidt yoga, cykling osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

modesty

Klinikken har ikke givet mig nogle særlige instrukser i forhold til motion så hvis jeg er vant til at løbe 5-7 km x 4 om ugen vil en stille og rolig tur være ok?

(man går jo med livrem og seler, når man efterhånden køre på sidste chance)

Jeg forstår slet ikke at de ikke har informeret dig om hvad du må og ikke må efter æg-oplægning. 

Medmindre du har døjet med gentagne spontane aborter, kan du i princippet opføre dig fuldstændigt som du plejer, medmindre der er tale om virkelig voldsom motion, eller meget hårde stød.

Anmeld Citér

5. september 2015

FrkHS

modesty skriver:

Jeg forstår slet ikke at de ikke har informeret dig om hvad du må og ikke må efter æg-oplægning. 

Medmindre du har døjet med gentagne spontane aborter, kan du i princippet opføre dig fuldstændigt som du plejer, medmindre der er tale om virkelig voldsom motion, eller meget hårde stød.

Jeg synes bare man høre det ene og det andet, så det er svært at blive klog.

En god tommelfingerregel må vel være at lytte til kroppen.

Anmeld Citér

5. september 2015

modesty

FrkHS skriver:

Jeg synes bare man høre det ene og det andet, så det er svært at blive klog.

En god tommelfingerregel må vel være at lytte til kroppen.

Det synes jeg ikke. Jeg synes at en god tommelfingerregel er at lytte til videnskaben. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.