Jeg har brug for støtte og opmuntring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg er så ked af det 

Det hele ramler sammen på en gang syntes jeg....

Jeg er overgået fra løn til barselsdagpenge og jeg skal da lige love for at jeg får at føle hvordan det er ingen penge at have! Jeg fik først mine penge igår så jeg var nødt til at få et overtræk så mine regninger osv kunne blive betalt. Jeg fik så penge igår. Lidt over 7000 kr fra D. 3/8-23/8  De dækkede så det store overtræk og jeg har nu kun 14 kroner tilbage på kontoen til at leve for indtil D. 24 hvor der kommer penge igen. Dvs at min kæreste er nødt til at forsørge os i den her måned. Ikke nok med det så har vores datter fødselsdag i den her måned. Der skal også være penge til en gave eller 2 til hende  Og så mindsanten om vores udlejer ikke kom med en efterregning på vand på 6000 kr!!!!  Heldigvis er han så sød så vi kan bare betale det når vi har penge til det. Ja tak men det bliver først om lang tid! Jeg kan ikke betale noget nu hvor jeg er på dagpenge. Så går vores datter i børnehave og vores søn skal starte i vuggestue D. 1/12. Så er det lige 1000 kr ekstra Per mand vi skal af med i måneden for det!!  Så vores budget skal sættes højere op og jeg er kun ansat på 28 timer i ugen som sosu assistent. Jeg er nødt til at finde noget andet arbejde eller finde et ekstra arbejde ved siden af hvis det hele skal kunne løbe rundt. Men hvordan skal jeg overleve de her måneder indtil januar på dagpenge hvis jeg kun får så lidt!! Jeg er så ked af det og jeg tænker på det hver evig eneste dag!! Lige nu glæder jeg mig til at få min løn tilbage når jeg starter igen til januar. Men jeg er nødt til at indse at jeg skal finde mig et andet arbejde....  

Og ja....jeg kunne da bare havde sparet sammen men det har jeg ikke engang råd til netop fordi jeg har så få timer. 

Jeg var lige nødt til at komme ud med.

Husk på at dagpenge perioder ikke går fra d 1. i måneden til den sidste. Prøv at Google dagpenge perioder og se hvordan det hænger sammen. Du har ikke fået dagpenge for en hel periode nu her. 

Jeg får den høje sats og på 4 ugers perioder er det lidt over 12000 udbetalt og ca 15000 på 5ugers perioder. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Mor11 skriver:

Husk på at dagpenge perioder ikke går fra d 1. i måneden til den sidste. Prøv at Google dagpenge perioder og se hvordan det hænger sammen. Du har ikke fået dagpenge for en hel periode nu her. 

Jeg får den høje sats og på 4 ugers perioder er det lidt over 12000 udbetalt og ca 15000 på 5ugers perioder. 

Jeg for ca det samme som dig og nej, det går netop ikke fra den første til den første, til stor forvirring for mig også i starten . Men hvis ts "kun" er deltids forsikret vil der jo være en forskel 

Anmeld Citér

5. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Hck skriver:

Jeg for ca det samme som dig og nej, det går netop ikke fra den første til den første, til stor forvirring for mig også i starten . Men hvis ts "kun" er deltids forsikret vil der jo være en forskel 

Helt sikkert, men det lyder umiddelbart som om hun tror dette vil være beløbet de kommende måneder, men det er det jo ikke, da hun ikke har fået for en hel periode.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.