Jeg har brug for støtte og opmuntring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Tja, pas :-) Men det gør jeg. 

Hmm...det lyder da mystisk... Jeg var lige inde og kigge på brevet fra udbetaling Danmark og der står at man som regel også får den højeste sats.... Men hvor meget får du så udbetalt??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

DortheL

Anonym skriver:

Hmm...det lyder da mystisk... Jeg var lige inde og kigge på brevet fra udbetaling Danmark og der står at man som regel også får den højeste sats.... Men hvor meget får du så udbetalt??

Det svinger jo, da perioderne er 4 eller 5 uger. På 5 uger får jeg 20.675, og på fire uger får jeg 16.540. Før skat selvfølgelig. 

Anmeld Citér

3. september 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Tja, pas :-) Men det gør jeg. 

Tror jeg ringer til udbetaling Danmark og hører hvorfor jeg ikke får den højeste sats... Måske er der sket en fejl  Håbe, håbe 

Anmeld Citér

3. september 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Det svinger jo, da perioderne er 4 eller 5 uger. På 5 uger får jeg 20.675, og på fire uger får jeg 16.540. Før skat selvfølgelig. 

Det er også meget i forhold til mig 

Anmeld Citér

3. september 2015

DortheL

Anonym skriver:

Det er også meget i forhold til mig 

Men har du ikke fået et brev om, hvilken sats du får? Det fik jeg!

første gang jeg fik en udbetaling fik jeg den laveste sats, selvom A-kassen havde givet dokumentation på, at jeg var berettiget den højeste sats. Ringe til udbetaling Danmark, og de var klar over det. Men de kunne ikke nå at færdiggøre mine papirer, så de gav mig den mindste sats, så jeg fik lidt udbetalt. Og en uges tid efter havde de lavet mine papirer færdige, og jeg fik, hvad jeg manglede. 

Anmeld Citér

3. september 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Men har du ikke fået et brev om, hvilken sats du får? Det fik jeg!

første gang jeg fik en udbetaling fik jeg den laveste sats, selvom A-kassen havde givet dokumentation på, at jeg var berettiget den højeste sats. Ringe til udbetaling Danmark, og de var klar over det. Men de kunne ikke nå at færdiggøre mine papirer, så de gav mig den mindste sats, så jeg fik lidt udbetalt. Og en uges tid efter havde de lavet mine papirer færdige, og jeg fik, hvad jeg manglede. 

Altså jeg fik en brev fra dem hvor der stod at jeg har ret til barselsdagpenge og hvor meget i ugen jeg får før skat. 

Anmeld Citér

3. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Altså det er vel en selvfølge at din kæreste forsørger sin familie. Og du er jo medforsørger - du har bare ikke så meget pt. fordi du er på barsel og din kæreste har været med til at "sætte dig" i den her situation. 

Du må acceptere at han er hovedgorsørger i en periode så du kan nyde din barsel

Anmeld Citér

3. september 2015

DortheL

Anonym skriver:

Altså jeg fik en brev fra dem hvor der stod at jeg har ret til barselsdagpenge og hvor meget i ugen jeg får før skat. 

Og hvad får du i ugen?

Anmeld Citér

3. september 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Og hvad får du i ugen?

3129 før skat....

Anmeld Citér

3. september 2015

DortheL

Anonym skriver:

3129 før skat....

Okay. Det er i hvert fald ikke den højeste sats! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.