7. kage - McQueen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Mette+Mathias

Fantastisk kage!!! Og hov, - du bor jo i køreafstand fra mig, - kan man ikke bestille en til Mathias' fødselsdag i næste måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Pia

Super flot kage..
Hvordan får du lavet mmf'en i alle de farver? tænker orange, grå osv??

Den er virkelig sej lavet...

Pia.

Anmeld

17. september 2009

Ayasmor

jeg kigger og kigger,, og jeg kan virkelig ikke finde de omtalte skønhedsfejl... For h..... hvor er den bare såååå flot..

Anmeld

17. september 2009

MoarViborg

Uhhh!! Den er sørme flot!! Må snart i gang igen.. selvom mine kager PÅ INGEN måder kan måle sig med det der

Anmeld

24. september 2009

linemus

Mette+Mathias skriver:

Fantastisk kage!!! Og hov, - du bor jo i køreafstand fra mig, - kan man ikke bestille en til Mathias' fødselsdag i næste måned

Tak Mette. Hvornår skal du bruge den? Jeg ved ikke helt, om jeg kan, da jeg lider af ekstrem kvalme. Har det pt. temmelig svært med at skulle bage endnu en kage til sidste etape af hans fødselsdag på lørdag

Anmeld

24. september 2009

linemus

Pia skriver:

Super flot kage..
Hvordan får du lavet mmf'en i alle de farver? tænker orange, grå osv??

Den er virkelig sej lavet...

Pia.

Jeg bruger pastafarver og har bestilt en pakke med 10 forskellige farver på  www.cakecraftshop.co.uk/. Der er et bredt udvalg af farver, og mængden af pastafarve giver forskellige nuancer fx lidt sort = grå, meget sort = kulsort.

Anmeld

25. september 2009

Mette+Mathias

linemus skriver:

Tak Mette. Hvornår skal du bruge den? Jeg ved ikke helt, om jeg kan, da jeg lider af ekstrem kvalme. Har det pt. temmelig svært med at skulle bage endnu en kage til sidste etape af hans fødselsdag på lørdag

Ekstrem kvalme?? Er du gravid?..ja, lidt nysgerrig er man jo altid

Det er den 25. oktober den skal bruges, - men nu skal du endelig ikke føle at du "skal" - det må være et KÆMPE arbejde!!

Laver du McQueen kage igen til lørdag eller en anden figur?

Står der et eller andet sted herinde hvordan man laver det der mmf (og hvad betyder mmf??) er det svært? Måske kunne jeg selv...

Anmeld

25. september 2009

Diana...

Hold da K... det jo for sindsygt den er så fin og glat en misundelig Diana

Du sgu sej til det.

Anmeld

25. september 2009

linemus

Mette+Mathias skriver:

Ekstrem kvalme?? Er du gravid?..ja, lidt nysgerrig er man jo altid

Det er den 25. oktober den skal bruges, - men nu skal du endelig ikke føle at du "skal" - det må være et KÆMPE arbejde!!

Laver du McQueen kage igen til lørdag eller en anden figur?

Står der et eller andet sted herinde hvordan man laver det der mmf (og hvad betyder mmf??) er det svært? Måske kunne jeg selv...

Ja jeg er Så lige nu er jeg i anti-cake-mode. Meget usædvanligt for mig.

Ja, det tog pænt langt tid. Jeg skal måske noget d.24., men det må jeg lige finde ud af, for så kan jeg jo ikke lave kage også.

Nej kagen imorgen bliver noget mere simpel, men ved det faktisk ikke helt endnu. Måske jeg skulle se at komme igang...

Mmf står for marshmallow fondant. Opskriften kan du finde i "kun for opskrifter" her i kageklubben. Jeg synes ikke, det er svært, men man bliver helt klart bedre, når man har prøvet det nogle gange, og det hjælper hvis man er lidt kreativ i forvejen. Du sku' tage at prøve. Det er ligesom at lege med modellervoks.

Anmeld

26. september 2009

Mette+Mathias

linemus skriver:

Ja jeg er Så lige nu er jeg i anti-cake-mode. Meget usædvanligt for mig.

Ja, det tog pænt langt tid. Jeg skal måske noget d.24., men det må jeg lige finde ud af, for så kan jeg jo ikke lave kage også.

Nej kagen imorgen bliver noget mere simpel, men ved det faktisk ikke helt endnu. Måske jeg skulle se at komme igang...

Mmf står for marshmallow fondant. Opskriften kan du finde i "kun for opskrifter" her i kageklubben. Jeg synes ikke, det er svært, men man bliver helt klart bedre, når man har prøvet det nogle gange, og det hjælper hvis man er lidt kreativ i forvejen. Du sku' tage at prøve. Det er ligesom at lege med modellervoks.

Waow, i får da godt nok hænderne fulde med sådan en hel redefuld børn *S* Dejligt - og tillykke selvfølgelig!! Hvornår skal det være?

Jeg tror da lige jeg prøver at lure om det er noget jeg kan finde ud af, - det ville da være SÅ fedt at servere sådan en kage!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.