7. kage - McQueen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

82Miraklet

WAUH 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Munder

Hvor er den bare flot. Sebastian har da en sej mor. Kan sagsten forstå den var populær blandt ungerne.

Anmeld

17. september 2009

ChatH

Hvor er den bare super fed!!!!

Anmeld

17. september 2009

Kaufie

Rigtig flot kage Line - kan forestille mig det har været en kamp med kvalmen oveni....

Jeg kan godt forstå Sebastian er stolt af kagen - og sin mor!

Anmeld

17. september 2009

linemus

Tak allesammen

Anmeld

17. september 2009

linemus

Kaufie skriver:

Rigtig flot kage Line - kan forestille mig det har været en kamp med kvalmen oveni....

Jeg kan godt forstå Sebastian er stolt af kagen - og sin mor!

Det var faktisk ikke så slemt med kvalmen. Nok fordi det var ren chokoladekage uden fyld. Det bliver straks værre med fødselsdagskagerne til weekenden...

Anmeld

17. september 2009

linemus

mariamiss6 skriver:

er du vild hvor er den flot....!

har du egentlig nogle tips til det med hjørnerne og MMF'en

Jeg stod netop og tænkte på dig, da jeg lagde det sorte mmf på kagen Jeg har ikke prøvet at dække sådan en stor kage før. Den var bagt i en stor bradepande og så havde jeg skået 1/3 fra til bilen, så den havde to runde hjørne og to lige. Jeg skar de lige til, så de matchede de andre, og det er egentlig mit råd. Det er meget nemmere at få pænt. Og så ellers glatte glatte glatte.

TIP: Desuden tog jeg en smørrekniv og trak langs den nederste kant af kagen hele vejen rundt, inden jeg lagde mmf på. Så kom der en lille kant i smørcremen, som jeg kunne skubbe mmf'en ind under, så slutningen blev pæn.

Anmeld

17. september 2009

mariamiss6

linemus skriver:

Jeg stod netop og tænkte på dig, da jeg lagde det sorte mmf på kagen Jeg har ikke prøvet at dække sådan en stor kage før. Den var bagt i en stor bradepande og så havde jeg skået 1/3 fra til bilen, så den havde to runde hjørne og to lige. Jeg skar de lige til, så de matchede de andre, og det er egentlig mit råd. Det er meget nemmere at få pænt. Og så ellers glatte glatte glatte.

TIP: Desuden tog jeg en smørrekniv og trak langs den nederste kant af kagen hele vejen rundt, inden jeg lagde mmf på. Så kom der en lille kant i smørcremen, som jeg kunne skubbe mmf'en ind under, så slutningen blev pæn.

Jeg synes bare, at uanset hvordan hjørnerne ser ud, så ender jeg med folder i MMF'en....

Anmeld

17. september 2009

KarinaIda

WAUW hvor er den flot, det da helt vildt...

Anmeld

17. september 2009

LotteN

sike en flot kage... det må jeg nok sige, du er godt nok dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.