Super glad og samtidig nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Puha det kan jeg godt forstå!! Der må ikke være noget mere smertefuldt, end at miste det man ønsker aller mest!! 

Sender enog krydser stadig fingre de næste par uger!

Tak for de søde ord

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2015

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej alle sammen. Jeg er helt ny den her verden. Vi var til vores først samtale med lægen (på fertilitetsklinikken) sidste onsdag, hvor han sagde at vi skulle have IVF behandling. Dog skulle jeg tabe mig ca 5 kg inden de ville begynde og til samtale med livsstils sygeplejersken fik samtidig afvide at jeg skulle ringe når jeg fik mens. Den samtale skulle have været i dag. I går jeg jeg mens, hele 20 dage før jeg forventede det - denne cyklus blev kun på 36 dage, de sidste 3-4 har ligget på 50+ dage... Jeg ringer så og fortæller at jeg har tabt 2,6 på de 10 dage og ved ikke helt hvad jeg skal da jeg jo ikke har nået målet endnu. Men de siger at da min BMI er kommet under 30, og det ser ud som om at vi har styr på det (har siden januar tabt i alt 10 kg), så skal jeg bare komme ind i morgen og så starter vi behandlingen nu!!! Jeg kan næsten ikke få armene ned!!

Nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal forvente i morgen?

undskyld mit mærkelige indlæg, skulle bare lige af med det!

Held og lykke  

Anmeld Citér

8. september 2015

Anonym trådstarter

Så har jeg i dag været til 3 scanning efter samtalen. Og har fået afvide at jeg skal have taget æg ud enten lørdag eller mandag. Det viser scanningen på torsdag.. Syntes godt nok det er gået stærkt!! 

Nu er det lige pludseligt blevet en realitet, ved godt at det ikke er sikkert at baby sætter sig fast, men bare det at det er en mulighed er jo helt vildt... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.