sundhedsforståelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2015

lineog4

Jeg kender ikke den nævnte teori så kan derfor ikke hjælpe. Men kan måske hjælpe med et råd: drop den teori og find en anden du forstår. Hvem ved måske er grunden til du ikke forstår den, at den ikke passer ind i den case, i din problemstilling.

der er altid teorier som er in og som alle henviser til, men det betyder ikke de er de eneste, det betyder absolut heller ikke de er de bedste til alle problemstillinger, eller at de ikke om er halvt år er røget ned af rangstigen og en anden er på toppen. Teori er ikke virkeligheden og skal bruges til at underbygge, til at undre sig osv. Den skal ikke bruge ukritisk og din kritik af den nævnte teori er så den ikke giver mening for dig og din opgave, så drop den og brug andre teorier.

pøj pøj 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Kender ikke til teorien, men jeg ville snakke med vejleder eller klassekammerater. Har I ikke en Facebook-gruppe? Det er der mange hold der har. 

Jeg mener også, der findes en Facebook-gruppe, hvor man kan spørge om pædagogiske ting og teorier ved desværre ikke helt hvad den hedder men sikkert noget med pædagogik.

Anmeld Citér

31. august 2015

Hectar

Saphiira skriver:

Kender ikke til teorien, men jeg ville snakke med vejleder eller klassekammerater. Har I ikke en Facebook-gruppe? Det er der mange hold der har. 

Jeg mener også, der findes en Facebook-gruppe, hvor man kan spørge om pædagogiske ting og teorier ved desværre ikke helt hvad den hedder men sikkert noget med pædagogik.

Der en gruppe der bare hedder "Pædagog )"

Anmeld Citér

31. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Katafalk skriver:

Der en gruppe der bare hedder "Pædagog )"

Måske er det den. Kan bare huske der var en da jeg læste det for nogle år siden...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.