Rixer skriver:
7. Semester og ja det er længe siden jeg har haft om emnet. Bare fordi jeg ikke forstår teorien skal jeg så bare sparkes ud.
jeg spurgte kun om det da jeg ikke forstod det.
Er det et problem så hold jer væk fra min tråd
Roooolig nu. Der er ingen her der sviner dig til eller er uhøflige.
Mit svar til dig er en oprigtig bekymring. Der er som sagt intet galt i at spørge om hjælpe, men kæden knækker lidt, når man skal have alting udførligt forklaret på skrift og alligevel ikke forstår meningen med begreberne.
Jeg siger ingen steder at du bare skal "sparkes ud", men du skulle måske se lidt indad og vurdere om du virkelig selv mener at du kan klare resten af uddannelsen på denne måde. Klarer du dig ellers godt? Hvordan går dine praktikker? Dine problematikker forsvinder jo ikke bare, fordi du en dag bliver færdig med studiet. Så skal du først for alvor til at gøre brug af det du har lært gennem uddannelsen på et arbejde og måske også videreuddanne dig og det kan godt gå hen og blive svært, hvis du i forvejen har så svært ved selve basisuddannelsen.
Jeg så for ikke så lang tid siden et kursus i studieteknik, men kan selvfølgelig ikke huske hvor det var. Men det kunne måske være noget for dig?
Anmeld
Citér