sundhedsforståelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
13 svar
22 synes godt om
30. august 2015

Rixer

Hej

Jeg er ved at skrive til Linjefagseksamen. 

Nu Har jeg læst Bjarne bruun Jensen s teori om det snævre og det bredde.

Jeg forstår intet af det. 

Da jeg har om slåskultur ved jeg ikke om dette er rigtigt det snævre/negativ har jeg slagsmål og vold altså 1. 

En der kan forklare det for mig så jeg kan forstå det .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Hectar

Jeg beklager mit lidt hårde svar, men er du sikker på at du er på den rigtige uddannelse?

Hver gang du har fået en ny opgave for forstår du ikke noget ved den og beder om hjælp herinde. Det er som sådan også fint nok at spørge om hjælp, men jeg sidder i hvert fald med følelsen af at vi nærmest skriver dine opgaver for dig. 

Har du ikke en vejleder eller studiegruppe, der kan hjælpe dig med at forstå dine opgaver ordentligt? Forklare det med rigtige ord i stedet for blot at få en lang og indviklet forklaring på skrift.

Jeg håber virkelig det bedste for dig, men det bekymrer mig altså lidt at du har så svært ved studiet og har haft det lige fra start.

Anmeld Citér

30. august 2015

TNBC

Rixer skriver:

Hej

Jeg er ved at skrive til Linjefagseksamen. 

Nu Har jeg læst Bjarne bruun Jensen s teori om det snævre og det bredde.

Jeg forstår intet af det. 

Da jeg har om slåskultur ved jeg ikke om dette er rigtigt det snævre/negativ har jeg slagsmål og vold altså 1. 

En der kan forklare det for mig så jeg kan forstå det .

Som katafalk siger, du spørg meget om hjælp, dog har du været væk længe. Har du overvejet at du er en person der ikke lære ved at læse, men at få det fortalt? 

Men hvor er du henne i din uddannelse nu?

Anmeld Citér

30. august 2015

Rixer

7. Semester og ja det er længe siden jeg har haft om emnet. Bare fordi jeg ikke forstår teorien skal jeg så bare sparkes ud.

jeg spurgte kun om det da jeg ikke forstod det.

Er det et problem så hold jer væk fra min tråd 

Anmeld Citér

30. august 2015

TNBC

Rixer skriver:

7. Semester og ja det er længe siden jeg har haft om emnet. Bare fordi jeg ikke forstår teorien skal jeg så bare sparkes ud.

Nej men prøv at brug din skole i stedet for en hjemmeside der hedder baby.dk

Forstår ikke hvorfor/hvordan du overhovedet landede på den her side?

Anmeld Citér

30. august 2015

Rixer

Yurie skriver:

Nej men prøv at brug din skole i stedet for en hjemmeside der hedder baby.dk

Forstår ikke hvorfor/hvordan du overhovedet landede på den her side?

Det er pinligt.

Im out

Anmeld Citér

30. august 2015

Hectar

Rixer skriver:

Roooolig nu. Der er ingen her der sviner dig til eller er uhøflige. 

Mit svar til dig er en oprigtig bekymring. Der er som sagt intet galt i at spørge om hjælpe, men kæden knækker lidt, når man skal have alting udførligt forklaret på skrift og alligevel ikke forstår meningen med begreberne. 

Jeg siger ingen steder at du bare skal "sparkes ud", men du skulle måske se lidt indad og vurdere om du virkelig selv mener at du kan klare resten af uddannelsen på denne måde. Klarer du dig ellers godt? Hvordan går dine praktikker? Dine problematikker forsvinder jo ikke bare, fordi du en dag bliver færdig med studiet. Så skal du først for alvor til at gøre brug af det du har lært gennem uddannelsen på et arbejde og måske også videreuddanne dig og det kan godt gå hen og blive svært, hvis du i forvejen har så svært ved selve basisuddannelsen.

Jeg så for ikke så lang tid siden et kursus i studieteknik, men kan selvfølgelig ikke huske hvor det var. Men det kunne måske være noget for dig?

Anmeld Citér

31. august 2015

Loa

Here we go again........ 

Anmeld Citér

31. august 2015

Sprit25

Alle kan stå i en situation hvor de har brug for hjælp. Det virker som om du har det tit. Af frygt for du sviner mig til forsætter jeg alligevel: 

du virker enorm usikker. Du er dumpet før og er måske bange for det igen så du spørger til råds hvor end du kan. Det er i og for sig fint MEN det optimale for dig ville nok være en studiegruppe eller et tættere samarbejde med vejleder. 

Min speciale vejleder sagde tit jeg skulle finde mig selv i det jeg skrev og ikke hvad jeg mente censor og han ville have. Jeg lyttede nok ikke helt og det endte ikke godt. Du er nød til at finde dig selv på dit studie og skrive hvad du selv synes. 

Ang. Din forståelse af teori. Jeg forstod heller ikke altid teorien men så googlede jeg og googlede. Lånte andre bøger, læste andre projekter med den teori og nærmede mig mere og mere. Det ville jeg anbefale dig

Anmeld Citér

31. august 2015

Patriark

Rixer skriver:

Man kan få nogle fagbøger som lydbånd. Det kan, som en anden bruger skriver, være noget for dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.