Af med bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2015

Mullesmith

Mine gutter blev faktisk til tider lidt presset af mig til også at lave på wc og ikke kun tisse. De skal jo lige over det der med at det er ikke farligt eller noget andet, så jeg sad derude på en skammel foran og holdt i hånd indtil der var lavet. Og efter 2,3 gange så var det sådan det var. De ved jo ikke hvad det er for noget i starten og det virker helt sikkert mærkeligt og skræmmende at sidde på et stort toilet. Men det skal ikke trækkes i langdrag er min erfaring for så kan man have en der kun vil lave i bleen i en evighed, så hellere være lidt vedholdende fra starten og sige at nu har vi ikke flere bleer til om dagen og man laver også stort på toilettet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2015

Mor1986

Mullesmith skriver:

Mine gutter blev faktisk til tider lidt presset af mig til også at lave på wc og ikke kun tisse. De skal jo lige over det der med at det er ikke farligt eller noget andet, så jeg sad derude på en skammel foran og holdt i hånd indtil der var lavet. Og efter 2,3 gange så var det sådan det var. De ved jo ikke hvad det er for noget i starten og det virker helt sikkert mærkeligt og skræmmende at sidde på et stort toilet. Men det skal ikke trækkes i langdrag er min erfaring for så kan man have en der kun vil lave i bleen i en evighed, så hellere være lidt vedholdende fra starten og sige at nu har vi ikke flere bleer til om dagen og man laver også stort på toilettet.

Jeg tror desværre bare ikke den virker her. Hun er meget stædig og vil hun ikke så vil hun ikke. 

Har overvejet lidt et belønnings skema. Ved godt det måske ikke er det bedste. Mwn hun forstår hvad det er og har før prøvet det da hun skulle af med sutten. 

Anmeld Citér

8. september 2015

Mullesmith

Mor1986 skriver:

Jeg tror desværre bare ikke den virker her. Hun er meget stædig og vil hun ikke så vil hun ikke. 

Har overvejet lidt et belønnings skema. Ved godt det måske ikke er det bedste. Mwn hun forstår hvad det er og har før prøvet det da hun skulle af med sutten. 

Belønning er da altid godt 

Anmeld Citér

8. september 2015

Mor1986

Mullesmith skriver:

Belønning er da altid godt 

Belønning virker her. Hun får et stykke chokolade ved tis og to ved puha. Men hun beder stadig om ble når hun skal lave puha. Men børnehaven sagde at de oplevet de mange der gør.

og uden at prale for meget så synes jeg hun er sej. Hendes første uheld var i dag i børnehaven. De er ikke så gode til at få dem på wc udover de faste tider og de var på legeplads. Så det er smuttet. Men skidt. Hun var alligevel ved godt mod. Hun når altid t sige til inden hun skal tisse. Og ellers så har vi hende på ved faste tidspunkter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.