har en datter på 3 år, som de sidste par dage har bedt om at få underbukser på frem for ble. Det har hun fået lov til og det er faktisk gået fint. Et lille uheld i dag, hvor hun tissede lidt. Men skidt med det. Hun ville stadig have underbukser på bagefter. Alt gøres som hun vil så der er ikke pres for vores side.
en pædagog i børnehaven havde sagt noget med at vi skulle passe på i forhold til når hun skulle lave puha. For hun havde oplevet at forældre pressede på, og det endte så med barnet kun ville lave i bleen.
Vores datter kom så her til aften og klagede over ondt i maven og hun ville gerne have ble på. Hvor efter hun så lavede. Det er fint for mig for det hele er jo meget nyt. Men efter at pædagogen havde sagt sådan så er jeg jo selvfølgelig bekymret for om vi ender med en datter der ikke vil lave på wc.
jeg snakkede lidt med hende om det til aften hvor hun siger det lugter når man går på wc. Ja men sådan er det jo. Mor når far laver puha på wc lugter det 
og det havde hun åbenbart ikke brudt sig om.
kan jeg være ganske rolig at det nok skal komme og hvor lang tid gik der med jeres?
Anmeld
Citér